The Cult of Content vervelt tot Make it Sticky

The Cult of Content is niet meer. Dit contentmarketing bureau en geesteskind van Kevin Stickens gaat verder door het leven als Make it Sticky. Maar daar stopt het niet, want de vlag dekte de lading al lang niet meer. Aangezien het bedrijf de voorbije jaren is uitgegroeid tot een full service 360° communicatiebureau, werd gekozen voor een nieuwe naam en een nieuwe huisstijl. Dit zonder de karakteristieke aanpak te verloochenen.
Een nieuwe naam, dezelfde aanpak
“Al veel langer zijn waren we bij The Cult of Content bezig met meer dan enkel contentmarketing. We vonden dan ook dat het tijd werd voor een andere naam. Een klinkende naam zonder content in, want onze dienstverlening gaat van A tot Z. Uiteraard blijven content en digitale marketing belangrijke pilaren, maar net zo goed staan we in voor grafisch ontwerp, het bouwen van WordPress websites en PR. Nog steeds met focus op de KMO die het beu is van te veel te betalen en misbegrepen te worden door agentschappen. Onze aanpak blijft volgens de ‘no bullshit’ filosofie, maar met de nieuwe naam willen we duidelijk maken dat men niet enkel voor content bij ons terecht kan, maar voor het totale communicatieplaatje.”
Uitkijken naar een mogelijk partnership
Een nieuwe naam is één ding, maar er wordt ook al verder vooruit gekeken. “Momenteel lopen we bij Make it Sticky tegen onze grenzen aan, in zoverre dat er zelfs sprake is van een klantenstop. Onze low cost aanpak richting KMO’s en de resultaten die we behalen, vallen duidelijk in de smaak. We speuren dan ook momenteel de markt af naar nieuwe partnerships, een overname of een aanvullende partner om een samenwerking mee aan te gaan. Dat klinkt evidenter dan het is, want we zoeken uiteraard een partner die voor exact hetzelfde verhaal staat als wij”, geeft Kevin mee.
Momenteel telt Make it Sticky zo’n 45 klanten die op geregelde basis beroep doen op hun services. “Met veel kunst- en vliegwerk krijgen we dit nog bolgewerkt, maar het is nu echt tijd om een stap verder te zetten. We willen immers ook in de toekomst dezelfde aandacht aan onze klanten blijven garanderen, zonder al te veel aan onze messcherpe tarieven te morrelen”, besluit Kevin.
Meer weten?
Wenst u meer te weten over de naamswijziging? Neem dat contact op met Kevin Stickens op het nummer 0496 52 20 39 of via kevin@makeitsticky.be.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.