Industry Wire

Geplaatst door The Media Exchange

The Media Exchange en Qmusic introduceren Geo-targeting

Vanaf vandaag is het mogelijk om met radiospots te Geo-targeten op de online themazenders van Qmusic. Adverteerders kunnen op gemeente- of provincieniveau commercials inzetten. Daarnaast is het ook mogelijk om per regio verschillende creatieve uitingen te gebruiken. Hiermee is een volgende stap gezet in ‘addressable advertising’ voor audio.

Ook de andere stations die aangesloten zijn bij The Media Exchange bieden deze mogelijkheid. Hiermee wordt een volgende stap gezet om addressable advertising met audio mogelijk te maken.

Rob Beijersbergen; “Met geo-targeting hebben we weer een stap gemaakt waardoor adverteerders hun boodschap nu nauwkeuriger bij de juiste doelgroep kunnen brengen. Blijven innoveren is voor ons essentieel om niet alleen de efficiëntie voor onze relaties te vergroten, maar ook om onze luisteraars relevantie te kunnen blijven bieden.’’

Arthur Hoogendijk; ‘’We hebben een volgende stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergroten. We weten dat er vanuit de markt veel vraag is naar Geo-targeting en kunnen deze belofte nu gaan inlossen.’’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht