Geplaatst door Nextview

The Next View en Beethree samen verder als Nextview

Technologiebedrijven The Next View en Beethree bundelen hun activiteiten onder de naam Nextview. Het nieuw gevormde bedrijf richt zich specifiek op Design Thinking, Technology Consulting en Managed Services. De thuisbasis is het Design Thinking Center in Amsterdam, dat ook onderdeel is van Nextview. Als gecertificeerde B Corp stelt Nextview zich als doel om voor haar klanten positieve impact te creëren.

Zowel The Next View als Beethree waren reeds marktleider op hun eigen vakgebied. The Next View is opgericht in 2009 en is een veelvuldig onderscheiden SAP Partner. Beethree is opgericht in 2013 en sindsdien uitgegroeid tot Platinum Salesforce Consulting Partner. Het Design Thinking Center, dat in 2016 werd geopend, heeft sinds de opening al meer dan 350 verschillende klanten en meer dan 7.000 gasten mogen begeleiden bij Design Thinking sessies. Daarmee is het het grootste Design Thinking Center van Nederland en één van de grootste in de wereld.

Nextview. The design and tech firm.
Huub Waterval, CEO van Nextview, over het nieuwe merk: “Wij geloven dat we als bedrijf meer verantwoordelijkheden hebben dan alleen naar onze aandeelhouders. Daarom maken wij als Nextview graag het verschil en zetten we onze business in als ‘force for good’. We inspireren onze klanten en partners om hetzelfde te doen, en dragen zo bij aan een wereld waar people, planet en profit bij elkaar komen”. De combinatie van design (thinking) en technologie wordt benadrukt door de nieuwe visual identity en de nieuwe slogan van het bedrijf: the design and tech firm.

Nextview telt meer dan 100 medewerkers en bedient groot zakelijke klanten in voornamelijk Retail, Banking, Manufacturing, Transportation en Utilities. Tot het klantportfolio behoren onder andere Wehkamp, ABN Amro, Prorail en Alliander.

Plastic Whale en DesignWeek@School
Als gecertificeerde B Corp kijkt Nextview voortdurend naar mogelijkheden om zich in te zetten voor de samenleving. Zo is Nextview partner en aandeelhouder van de stichting Plastic Whale, die zich inzet om water vrij te maken van plastic afval. Ook is Nextview mede initiatiefnemer van de stichting DesignWeek@School, die scholen op een leuke en uitdagende manier kennis laat maken met 21e eeuwse vaardigheden zoals Programmeren, Computational Thinking en Design Thinking.

Design- en technologiebedrijf Nextview is expert op het gebied van Design Thinking, Technology Consulting en Managed Services. Vanuit haar thuisbasis in het Design Thinking Center in Amsterdam stelt Nextview zich als doel om voor haar klanten positieve impact te creëren.