Industry Wire

Geplaatst door The Social Selling Company

The Social Selling Company breidt uit met Patricia Woestenburg

Bilthoven, 14 december 2017 – Patricia Woestenburg is per 1 december in dienst getreden bij The Social Selling Company. Woestenburg versterkt het team van de digitale salesspecialist uit Bilthoven als social selling- & LinkedIn- expert.

Patricia Woestenburg (45) studeerde International Business in Groningen en heeft meer dan twintig jaar ervaring als salesprofessional en recruiter in onder andere ICT en Media. Eerder werkte ze voor Top Employers, Newpeople en RTL. Ook begon zij haar eigen bedrijf; SellingMe.

Schat aan ervaring
Vanwege deze schat aan ervaring is ze een expert geworden op het gebied van online search, sales en leadgeneratie via LinkedIn. “Werken voor The Social Selling Company is voor mij de juiste stap om verder te groeien”, aldus Woestenburg. “Ik geloof in complete oplossingen voor klanten en ik ben daarom niet het type dat ze na slechts een vaardigheidstraining verder succes wenst. Doordat we zoveel expertise onder één dak hebben verzameld bij The Social Selling Company, bied ik nu een passend en volwaardig programma voor elk type organisatie; klein of groot.”

Over The Social Selling Company
The Social Selling Company transformeert organisaties met een integrale benadering. Doel daarbij is gedragsverandering te bewerkstelligen en sales een boost te geven. Door de snelheid waarmee organisaties winst boeken te verhogen worden de klanten van The Social Selling Company succesvolle (online) organisaties. The Social Selling Company is begin 2017 opgericht als zusterbedrijf van The Brown Paper Company en gevestigd in Bilthoven. Met de toevoeging van Social.ONE en een aantal andere Social Selling-experts, heeft The Social Selling Company voor Europese begrippen een bijzondere combinatie van expertisegebieden in huis.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht