Geplaatst door TIE

TIE Kinetix erkend als “Strong Performer” in Through-Channel Marketing Automation door onafhankelijk onderzoeksbureau

TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), een Software-as-a-Service aanbieder van Channel Marketing en E-Commerce oplossingen, kondigt aan dat het bedrijf is erkend door Forrester Research, Inc. als een “Strong Performer” in de Forrester Wave™: Through-Channel Marketing Automation Platforms, Q3 2015. TIE Kinetix scoorde het hoogst in de “geographical coverage strategy” categorie.

Als je wereldwijd partnerprogramma’s ondersteunt, waarbij partners geen tijd, middelen of de vaardigheden hebben om jouw marketing programma’s uit te voeren, heeft TIE Kinetix bewezen de juiste keuze te zijn.

TIE Kinetix onderscheidt zich als de Through-Channel Marketing Automation (TCMA) oplossingsaanbieder die zich richt op het ondersteunen van alle partnertypes in de indirecte sales en marketing funnel, inclusief de long tail van het partnerkanaal. Het bedrijf is een ware pionier in de TCMA markt en ondersteunt de markt al meer dan 15 jaar. De eenvoudig te gebruiken en volledig geautomatiseerde oplossing voor partners garandeert dat TIE Kinetix klanten een 50% hogere partneradoptie hebben ten opzichte van het marktgemiddelde.

“Iedereen is het erover eens dat partners niet de tijd of middelen hebben om alle marketing initiatieven die hun leveranciers hen vragen uit te voeren daadwerkelijk uit te voeren. Dat is ook waarom meer “tools” aan partners geven niet helpt, maar het probleem juist alleen maar groter maakt. Daarom kijkt TIE Kinetix ook anders naar Channel Marketing. Wij richten ons op het automatiseren van alle stappen die partners dienen te voltooien alvorens zij succesvol een marketing campagne of content update uitvoeren. Op deze manier worden partners succesvol zonder alle handelingen manueel uit te voeren zoals dat in het traditionele proces gaat. Onze 27 jaar ervaring op het gebied van integratie geeft ons ook een voordeel ten opzichte van de concurrentie. Wij zijn namelijk in staat om naadloos te integreren met alle systemen en oplossingen zoals ERP, CMS, Sales Automation en CRM. Hiermee reduceren wij de middelen die nodig zijn voor succesvolle executie van Through-Channel Marketing programma’s nog verder,” zegt Patrick van Boom, CMO van TIE Kinetix.

Een gratis exemplaar van de “The Forrester Wave™: Through-Channel Marketing Automation Platforms, Q3 2015” is beschikbaar als download:
Download volledig rapport.

Om meer te leren over hoe wij anders tegen channel marketing aankijken, lees ons E-book “The Channel Marketer’s Guide to Demand Generation”: