T-Mobile ondersteunt goede voornemens

Sporten is één van de meest populaire goede voornemens. T-Mobile ondersteunt haar klanten graag om dit goede voornemen waar te maken. Daarom kunnen T-Mobile klanten gratis gebruik maken van extra functionaliteiten in de hardloop-app Runtastic. Met een persoonlijke coach, life tracking en hartslagmeting worden mensen nog meer gemotiveerd om aan de slag te gaan en dat zonder gestoord te worden door advertenties. De extra mogelijkheden zijn vanaf vandaag gratis beschikbaar voor Android en IOS gebruikers. Klanten hoeven niets te doen; de app wordt automatisch geüpdatet.

Altijd extra’s voor bestaande klanten
Naast deze gratis app biedt T-Mobile haar klanten ook nog vele andere extra’s. Via het spaarprogramma T-Mobile Extra sparen klanten onder meer voor korting op een toestel of tablet, gadgets, cadeaus en/of uitjes. Speciaal voor het begin van het nieuwe jaar en op verzoek van klanten is het assortiment uitgebreid met sportartikelen, zoals een sportarmband voor telefoons, yoga mat of sporttegoed, voor diverse sportlocaties in Nederland. Ten slotte ontvangen T-Mobile Extra gebruikers ook nog een speciale voucher, waarmee men 20% korting krijgt op sportaccessoires in de winkels van T-Mobile.

Over T-Mobile in Nederland

Met ruim 4,5 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en neemt een toonaangevende positie in op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands is actief met de merken T-Mobile, BEN en Simpel. In het jongerensegment werkt T-Mobile samen met MTV Mobile en *bliep. Klik hier voor meer informatie.