Industry Wire

Geplaatst door Trinicom

Trinicom benoemd tot Microsoft Gold Partner

Microsoft heeft een partnerprogramma waarvan de verschillende certificeringniveaus verdeeld zijn over verschillende competenties als business intelligence, mobile en Microsoft Dynamics. Trinicom heeft de status Gold Partner gekregen dankzij haar werkzaamheden als Independent Software Vendor: T5 is gebouwd op het Microsoftplatform.

“Microsoft beoordeelt leveranciers op een aantal vlakken. Zo spelen sales- en marketinginspanning een grote rol, maar ook of de applicatie geschikt blijft voor nieuwe releases van Microsoft. Daarnaast bekijken we of het bedrijf actief participeert aan trainingen en of het gecertificeerde mensen in dienst heeft”, vertelt Just Bouhuijs, Partner Account Manager ISV Small & Midmarket Solutions & Partners bij Microsoft B.V. “Per raakvlak worden punten verzameld. Een bedrijf komt in aanmerking voor de status ‘gold’, wanneer het meer dan 120 punten en positieve klantreferenties heeft. Ook het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken over het marketingkanaal van Microsoft zijn een speerpunt. Trinicom voldoet aan al deze eisen.”

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, verklaart waarom Trinicom er destijds voor heeft gekozen alleen op Windows besturingssystemen te draaien. “Net zoals onze oplossing specifiek bedoeld is voor het creëren van klanttevredenheid, hebben wij ook onze platformkeuze gemaakt met de situatie van onze klanten als uitgangspunt. Bij de klant is vaak al infrastructuur en kennis over Microsoft aanwezig. De database die onder Trinicom T5 draait, is gebaseerd op een Microsoft server en Microsoft levert bovendien een ontwikkelplatform waarop wij ontwikkelen. Zo hebben we één omgeving – die bovendien wijdverspreid is in de wereld. Wij ervaren de erkenning als Gold Partner niet als een eenmalige stempel, maar als certificering op basis van gedegen onderzoek.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 – E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel “De Lathmer” in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids / Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche/ Hilde Mussche, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 – 366 30 34,fax: 055 – 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht