Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

Twee Lovie Awards voor One Shoe met My DHL Parcel

Met de zakelijke verzendservice My DHL Parcel sleept One Shoe twee Lovie Awards in de wacht. De nominatie uit 1.500 inzendingen vanuit 33 landen was al een enorme eer. De vakjury heeft nu bekend gemaakt dat zowel in de categorie “Web Services & Applications” als in de categorie “Best Navigation Structure” My DHL Parcel is onderscheiden met een bronzen award.

De Lovie Awards worden ook wel de Oscars van het Europese web genoemd en maken net als de Webby Awards onderdeel uit van de International Academy of Digital Arts and Sciences. De uitreiking vindt volgende maand plaats, op 16 november 2017 in Picturehouse Central, Londen.

Geavanceerde web applicatie

My DHL Parcel combineert geavanceerde functionaliteiten aan de achterkant met een gestroomlijnde user experience aan de voorkant. Met een indrukwekkend resultaat: My DHL Parcel verwerkt wekelijks 75.000+ zendingen geboekt door ruim 6.000 actieve gebruikers. Het gebruik van de tool is sinds de lancering spectaculair gegroeid ten opzichte van de vorige tooling: binnen 12 maanden na lancering wordt 37% van het totale volume zendingen via My DHL Parcel verzonden

Over One Shoe

One Shoe is een toonaangevend digitaal en creatief bureau met vestigingen in Nederland (Utrecht) en Duitsland (München). Het bureau combineert merkstrategie met digitale strategie, creatie en high-end development. Zo worden campagnes, platformen en toepassingen ontwikkeld voor DHL, Yakult, LeasePlan, ING, Sanofi, NHG, Kinepolis en vele anderen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht