Geplaatst door Twinfield

Twinfield lanceert overstapregeling voor verouderde en te dure boekhoudsoftware

Online boekhouden biedt tal van voordelen ten opzichte van het werken met traditionele boekhoudsoftware. Ondernemers sluiten naadloos aan bij accountants- en administratiekantoren als het gaat om het voeren van de boekhouding. Als ondernemers voor 1 september 2010 overstappen via www.administratie.nl worden er tot 1 januari 2011 geen abonnementskosten in rekening gebracht. Daarnaast wordt de gehele overgang vanaf het oude pakket naar de nieuwe online omgeving door Twinfield (in samenwerking met de accountant) uitgevoerd.

”De recent uitgevoerde Nationale Boekhoudenquête toonde aan dat veel mensen de voordelen van online boekhouden zien. Kosten- en tijdbesparing, gebruikersgemak en openheid zijn de basis voor Twinfield online boekhoudoplossingen” zegt Mark Appel, marketing manager van Twinfield. “Een veelgehoord bezwaar was dat mensen opzien tegen het overstappen. Door onze overstapregeling kunnen we het iedereen zo makkelijk mogelijk maken en een soepele overstap garanderen.”

Voor meer informatie en om volledig op de hoogte te blijven van de activiteiten van Twinfield gaat u naar www.twinfield.nl, abonneert u zich op de nieuwsbrief van Twinfield, of volgt u Twinfield via twitter: @Twinfield. Op de Twinfield blog Vooruitstrevend Denken vinden accountants en ondernemers allerhande tips op het gebied van het nieuwe 2.0 tijdperk.

Over Twinfield
Twinfield International N.V. is dé marktleider op het gebied van online boekhouden in Europa. Op dit moment worden er meer dan 80.000 administraties via Twinfield gevoerd in 22 landen. Online boekhouden via Twinfield betekent flexibel boekhouden; met abonnementsvormen voor zowel kleine- als grote organisaties. Twinfield gebruiken betekent ook efficiënt, veilig en direct informatie kunnen delen met een administratie- of accountantskantoor. Doordat Twinfield werkt als webtoepassing kan vanaf iedere plaats, op ieder gewenst tijdstip, via een veilige internetverbinding online gewerkt en gedeeld worden. Voor meer informatie over de diensten en het bedrijf bezoek: www.twinfield.nl.