Uniek partnership BrandDeli, NIVEA, FashionWeek Nederland en bekende vlogger Serena Verbon

Er is een unieke 4-hoekssamenwerking tot stand gekomen tussen BrandDeli-zenders MTV en TLC, NIVEA, FashionWeek Nederland en vlogger Serena Verbon. Het grootste fashionevent van Nederland vormt het podium voor de 360 graden campagne van NIVEA Invisible for Black & White deodorant. De belangrijke inzichten dat vrouwen hun kleding zo lang mogelijk mooi willen houden én zichzelf goed willen verzorgen, vormen de basis voor de campagne. BrandDeli heeft hier op creatieve wijze invulling aan gegeven door een populaire vlogger te betrekken en speciale reports rondom het bekende fashionevent op te zetten.
Beautyvlogger Serena Verbon zal vanaf half juli in NIVEA Black & White Style Reports, op zenders MTV en TLC en via haar eigen blog (Beautylab.nl), verslag doen van de show van TONYCOHEN op het Nederlands grootste fashionevent. Door de sterke koppeling tussen de zenders en de online zichtbaarheid via Beautylab.nl (750.000 unieke bezoekers per maand en 55.000 unieke bezoekers per dag) wordt de belangrijke Young Adults doelgroep ‘vrouw 25-34’ bereikt. In aanloop naar de FashionWeek zullen vanaf 18 juni activatiepromo’s uitgezonden worden.
NIVEA Black & White Style Reports
In de Black & White Style Reports komen de laatste fashiontrends aan bod en neemt Serena de kijkers mee achter de schermen bij de show van TONYCOHEN. Hier gaat zij op zoek naar de mooiste Black & White creaties. Kijkers kunnen via de speciaal voor NIVEA Invisible for Black & White deodorant ontwikkelde microsite kans maken op kaarten én hun fashion skills tonen. Daarnaast maken bezoekers elke dag kans op kaarten voor de FashionWeek en biedt de site interessante content, zoals een uitgebreide vlog over hoe de mooiste Black & White look samen te stellen en hoe je deze outfit het beste kan beschermen tegen gele vlekken en witte strepen.
Tim Maas, Marketing Manager NIVEA over de samenwerking: “BrandDeli heeft op een originele manier onze merkdoelstellingen vertaald naar een uniek mediaconcept. Door de doelgroep actief te betrekken bij het product bereiken wij de ultieme engagement. En mede door een speciaal tv-reports rondom de FashionWeek te creëren, waarvan de presentatie in handen is van één van Nederlands grootste beauty- en fashionvlogger, wordt onze boodschap ‘Care for skin, Love for Fashion’ op krachtige wijze ondersteund.”
De samenwerking tussen de verschillende partijen is mede tot stand gekomen door mediabureau MEC.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.