Industry Wire

Geplaatst door nxt

UpToMore kiest voor nxt agency

Amsterdam, dinsdag 29 juli 2025 – UpToMore heeft gekozen voor nxt agency als PR-partner om de naamsbekendheid van hun beleggingsapp verder te vergroten. Na een verkennende fase en een positief kennismakingsgesprek is besloten om de komende maanden samen verder te werken aan de lancering van de app en het vergroten van de merkbekendheid.

Kern van de campagne: financiële groei voor iedereen
UpToMore is ontwikkeld met als doel beleggen eenvoudiger, toegankelijker en transparanter te maken. Met de app krijgt iedereen de kans om te profiteren van economische groei, zonder van beleggen een hobby of studie te maken. De applicatie combineert gebruiksgemak met technische innovatie en sluit daarmee aan bij de behoeften van een brede doelgroep. Gebruikers bepalen zelf wanneer ze geld inleggen of opnemen – net zo flexibel als een spaarrekening, maar met meer kans op groei. Zo draagt UpToMore bij aan financiële zelfredzaamheid en inclusiviteit.

Strategische stappen voor UpToMore
De eigenaren van UpToMore, Karl de Bolster en Michael van Balen zetten met de marktgang van UpToMore een volgende stap in het vereenvoudigen van de klantreis binnen de beleggingswereld. De traditionele beleggingswereld is helaas nog vaak ondoorzichtig en duur waardoor beleggen ontoegankelijk is en een groot deel van het rendement verloren gaat aan hoge kosten en verborgen tarieven. “Voor veel mensen blijft beleggen daardoor onnodig ingewikkeld en exclusief, terwijl verantwoord en slim beleggen juist eenvoudig en toegankelijk zou moeten zijn, zonder verborgen kosten of drempels,” aldus De Bolster.

Samenwerking
De initiatiefnemers van UpToMore vonden het moment aangebroken om serieus te investeren in public relations en kwamen zo in contact met nxt agency. Remi Kuchler, eigenaar van nxt agency: “We zijn verheugd dat we samenwerken met een klant die verantwoord beleggen toegankelijk maakt voor iedereen, ongeacht inkomen of financiële achtergrond.”

CMO van UpToMore, Pierre van den Oord: “In de zoektocht naar een bureau dat zich kon buigen over onze vraag was nxt agency voor ons een duidelijke keuze. We hebben een gezamenlijke interesse in het versimpelen van een missie en boodschap en het toegankelijk maken van het verhaal achter een product of dienst”

Noot voor de redactie
Nxt agency is een creatief en strategisch PR-bureau dat organisaties helpt om thought leaders te worden in hun sector. Met roots in de journalistiek en een scherp gevoel voor nieuwswaarde, bouwen ze aan sterke reputaties en media-impact. Ze werken voor merken als MKB-Nederland, Digital Trust Centre en Sunny Cars.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht