Industry Wire

Geplaatst door FTBO

Vakjury Shopping Awards kiest FBTO als beste financiële website

Leeuwarden, 29 maart 2019 – FBTO pakte gisteravond de eerste prijs bij de Shopping Awards in de categorie ‘Personal & Financial Services’. Met deze prijs is FBTO officieel onderscheiden door de vakjury als Beste Financiële Website. Patrick Vroklage, online manager FBTO, kreeg de award uit handen van Dennis Weening in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk.

Volgens het juryrapport zette FBTO in 2018 grote stappen en haalde tastbare resultaten: “Opvallend is FBTO’s innovatiekracht en de permanente focus op verbetering van de klantinteractie. De verzekeraar boekte indrukwekkende, meetbare resultaten op het gebied van SEA en SEO. Dit werd bereikt op eigen kracht met interne teams. De passie is bij FBTO voelbaar.” FBTO marketing manager Rogier de Weerd over de vakprijs: “Wat een mooie beloning voor ons harde werk, ik ben trots op alle collega’s bij FBTO!”

Klant centraal bij FBTO
Patrick Vroklage: “De website en de andere online kanalen hebben we op basis van klantervaring en klantbehoeftes geoptimaliseerd. Het afgelopen jaar is de vindbaarheid van FBTO.nl en de traffic naar de site flink verbeterd. Ook is het aantal accounts in de ‘Mijn’ omgeving gegroeid. Daarnaast zijn de verschillende digitale klantenservicekanalen (Chat/WhatsApp/Social) onder handen genomen om de klant nog beter helpen te kiezen. Bij alle verbeteringen bij FBTO staat de klant centraal. De klant zit bij FBTO aan het stuur. Bij alles wat we doen en verbeteren, is de klant direct betrokken. We werken met agile teams waardoor we klantbehoeftes snel kunnen vertalen naar online oplossingen. FBTO is er 24/7 voor de klant!”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht