Industry Wire

Geplaatst door Value Zipper

Value Zipper kiest Drift Creative Directions als reclamebureau

Sinds de oprichting in mei 2014 is Value Zipper uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Mede daarom ontwikkelde Value Zipper haar eerste business-to-business advertentiecampagne in samenwerkingen met Drift Creative Directions.

Specialist in Branded Content

Value Zipper is gespecialiseerd in Branded Content en heeft inmiddels meer dan 40 toonaangevende magazines, websites, dagbladen en nieuwsbrieven in het portfolio, waaronder KIJK, delicious., 90 Minutes, Zin, Weerplaza, KNIP, Home & Garden, Formule 1, ROOTS, Seasons, Boer zoekt Vrouw en FietsActief.

“Ik geloof dat mediasales veel beter kan; ondernemender, commercieel én creatief”, aldus Patrick van Hooy, Commercial Director van Value Zipper. “We zijn elke dag met een team van enthousiaste, ervaren mensen vol overtuiging bezig met het verbinden van mensen, merken en media om zo het verschil te kunnen maken voor onze klanten. We hebben niet het gemakkelijkste verhaal om over de bühne te brengen en we zijn daarom blij dat we in Drift een goede partner gevonden hebben om ons hierbij te ondersteunen. We geloven heilig in de kracht van advertenties en zijn dan ook erg trots op deze campagne”.

Geen idee zonder strategie

Drift Creative Directions is verantwoordelijk voor de creatie van de advertentiecampagne. Menno Boersma van Drift: “Wij zijn een design-gedreven reclamebureau en werken vanuit het principe: geen ontwerp zonder idee en geen idee zonder strategie. Al onze projecten worden beschouwd als een samenwerking om de best mogelijke resultaten voor het merk te bereiken.”

De eerste advertenties zijn te zien in het Mercurs nummer van Marketing Tribune en Adformatie nr 26 (kerstrapport).

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht