Geplaatst door Ve Global

Ve GLOBAL lanceert vernieuwd merk en een klantcentrale belofte bij DMEXCO

Amsterdam, 13 september 2017: Ve Global (“Ve”), het award-winnende technologiebedrijf dat online advertising en on-site engagement oplossingen aanbiedt, heeft zijn vernieuwde merk gelanceerd met een klantcentrale belofte om de consumenten te inspireren gedurende de online klantreis.

Ve, opgericht in 2009, begon met e-mail remarketing oplossingen. Sindsdien heeft het technologiebedrijf dat wereldwijd in tientallen landen meer dan 10.000 klanten bedient, zich aangepast aan het veranderende consumentengedrag in het digitale tijdperk. Het techbedrijf biedt een totaalpakket aan van op kennis gebaseerde producten die alle soorten bedrijven helpen met het aantrekken van de juiste doelgroep, met de juiste boodschap op het juiste moment.

Van het eerste klantcontactmoment tot het laatste bieden Ve’s online diensten merk-gerelateerde ontwerpen die aanpasbaar zijn en zich feilloos integreren met websites, waardoor de zoek- of koopervaring niet verstoord wordt.

Tijdens dMexco in Cologne Duitsland, zei CEO Morten Tonnessen het volgende: “De lancering van ons vernieuwde merk is niet alleen een update in onze visuele identiteit; het versterkt ons geloof in weten wat onze klanten te wachten staat en dat betekent dat we onze verzamelde data omzetten in inzichten en op maat gemaakte online ervaringen voor onze klanten. Ons uiteindelijke doel is om te begrijpen wat de waarde is van elke actie die we nemen en het wereldwijd verzorgen van waardevolle groei voor onze klanten.”

Adam Hindhaugh, Creative Director bij Ve, vulde aan: “Het belangrijkste doel van de merkvernieuwing was om opnieuw betekenis te geven aan ons bestaan en om onszelf te voorzien van motivatie en een diepere betekenis achter onze producten en diensten. Met onze voortdurende gedrevenheid zullen we beter zijn dan onze concurrenten en waardevolle ervaringen bieden aan consumenten, onze klanten en onze werknemers.”

Tijdens de nieuwe brand een aantal aankondigingen van het bedrijf gedaan, waaronder een investering van 15 miljoen pond (circa 16,5 miljoen euro) van bestaande investeerders van Ve, die het bedrijf wereldwijd zal versterken.