Industry Wire

Geplaatst door VEA

VEA verwelkomt nieuwe leden

Code D’azur, Codebreakers, Communique, De Reclamefabriek, Glasnost, ThisThat&TheOther en Toon mogen zich sinds kort officieel VEA-lid noemen. Deze bureaus delen de gezamenlijk overtuiging dat hun dienstverlening voldoet aan de hoogste standaarden van kwaliteit, effectiviteit en continuïteit en zijn in de afgelopen maanden toegetreden tot de vereniging van toonaangevende communicatie-adviesbureaus.

Cees Wijnnobel, directeur van de VEA, is blij met de komst van de bureaus: ‘De toetreding van 7 nieuwe leden laat zien dat bureaus meer en meer de voordelen van het VEA-lidmaatschap waarderen en zich herkennen in onze missie: “Reclame. De creatieve motor van de vooruitgang”

De VEA is in 1917 opgericht als Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus. Met dit VEA  keurmerk en erkenning waren VEA leden een betrouwbare partner voor zowel media als adverteerders. Dit jaar viert de VEA haar 100-jarig bestaan en laat met de groeiende leden aanwas zien nog steeds relevant te zijn.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht