Vecozuivel maakt werk van social media en gaat in zee met Semilo

Zuivelproducent Vecozuivel uit Zeewolde is koploper als het gaat om de verdere professionalisering van de biologische zuivelbranche. Als moderne zuivelaar hecht Vecozuivel veel belang aan direct contact met de consument. Daarom is besloten om de merken van Vecozuivel, te weten het biologische merk Veco Zuivel, Betsie’s Geitenzuivel en Bessola eigen sociale media kanalen te geven, te beginnen met de aanwezigheid op Facebook en op Instagram. Op deze manier biedt Vecozuivel een transparante manier om nieuws omtrent deze merken direct naar liefhebbers te verspreiden en krijgen diezelfde liefhebbers een directe manier om met de merken in contact te komen en te blijven.

Semilo als strategisch partner
Om de merken op de juiste manier te introduceren op social media heeft Vecozuivel het Amsterdamse bureau Semilo in de arm genomen. Semilo ontwikkelt en produceert voor diverse food- en FMCG merken digitale media strategieën en campagnes en beheert voor merken als Sacla Nederland en Montescroppino de sociale kanalen. ‘Na een uitgebreide oriëntatie in de markt en diverse gesprekken is de keuze op Semilo gevallen. Hun directe aanpak, het vermogen en de wil zich volledig in te leven in onze merken gaven uiteindelijk de doorslag’ , aldus Edgar Leblans, commercieel directeur van Vecozuivel.

Semilo is trots om met de drie merken van Vecozuivel aan de slag te gaan en zet hiermee een stevige basis voor hun verdere social media activiteiten.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug