Industry Wire

Geplaatst door Basic-Fit

Verbeter je mood tijdens het shoppen met de innovatieve AR Mirror van Basic-Fit

Basic-Fit introduceert, in samenwerking met PLAYAR, Abovo, O2H Creative Solutions en BlowUp, een baanbrekende innovatie voor de Out of Home-markt. In winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht is een digitaal display geplaatst dat is uitgerust met een speciaal ontwikkelde Basic-Fit Augmented Reality Mirror.

Deze activatie maakt deel uit van de “Boost Your Mood”-campagne van Basic-Fit, die de kracht van sporten benadrukt om je humeur te verbeteren en stress te verminderen.

 

“Punch en Kick” tijdens het shoppen voor een betere “mood”

 

De Basic-Fit AR Mirror is dé perfecte gamified workout.  Het interactieve scherm met camera gebruikt de nieuwste technologie (powered by Snap AR) om de bewegingen van spelers te tracken en real-time interacties met de game mogelijk te maken. In de game vliegen de notificaties de spelers om de oren en door middel van goed gemikte knietjes en punches moet het winkelend publiek zoveel mogelijk punten proberen te scoren. Een 100% immersive workout dus. Na het zwoegen worden deelnemers beloond met een shareable video recording van hun workout en worden de topscoorders in real-time op een groot reclamescherm getoond.

 

Deze activatie biedt winkelende passanten op een speelse en innovatieve manier de kans om de voordelen van sporten te ontdekken en te ervaren hoe dit hun “mood” kan verbeteren. 

 

“Een AR Mirror zorgt voor instant engagement.  Doordat de AR mirror direct de bewegingen van een persoon herkent en volgt is het een intuïtieve en immersive ervaring met gegarandeerd een lange playtime. Geen smartphone voor nodig.”

Bas Gezelle, Co-Founder PLAYAR

 

“Met deze nieuwe activatie willen we op een impactvolle & innovatieve manier benadrukken hoe mensen dagelijks met stress situaties worden geconfronteerd en hoe sport/fitness een positief effect kan hebben op het omgaan hiermee. Tijd voor jezelf nemen en sporten kan je humeur echt een boost geven. “

Kevin Ayeni, Marketing Manager Basic-Fit

 

OVER BASIC-FIT

Met meer dan 1.500 clubs is Basic-Fit de grootste fitnessaanbieder van Europa. Het bedrijf is actief in zes landen en heeft meer dan 4,05 miljoen leden. Basic-Fit werkt met een eenvoudig lidmaatschapsmodel en biedt een hoogwaardige fitnesservaring met een goede prijs-kwaliteitsverhouding die aantrekkelijk is voor de fitnessbehoeften van alle mensen die om hun persoonlijke gezondheid en conditie geven.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht