VERIZON MEDIA SLUIT ZICH AAN BIJ KAMPIOENSCHAP WINNENDE DS TECHEETAH

Regerend tweevoudig Formule E-kampioen DS TECHEETAH en Verizon Media zijn enthousiast om een nieuwe, meerjarige strategische samenwerking aan te kondigen. Verizon Media voegt zich bij het team met haar premium, wereldwijde Yahoo merk dat te zien is op de livery van de DS E-TENSE FE20 en in het team ecosysteem.
Het duurzame platform van DS TECHEETAH, het succes op de circuits en de ongelooflijke groei van de Formule E plaatsen het merk Yahoo in de kopgroep van de dynamische wereld van de elektrische motorsport, in lijn met het commitment van de onderneming voor innovatieve, duurzame technologie die de wereld voortstuwt. Verizon Media is de thuisbasis van media-, technologie- en communicatiemerken die (dankzij het wereldwijde partnerschap met Microsoft) wereldwijd bijna 900 miljoen unieke kijkers per maand bereiken, evenals toonaangevende mediastreaming- en advertentieplatforms die consumenten en merken over de hele wereld met elkaar verbinden via creatieve en extended reality (XR) contentervaringen van de volgende generatie die nog verder zullen worden versterkt door de uitrol en toepassing van 5G-technologie. Door de samenwerking zal het Yahoo merk van Verizon Media prominent aanwezig zijn op de livery en de teamomgeving.
Keith Smout, Chief Commercial Officer, DS TECHEETAH, zei:
“We zijn ontzettend enthousiast om ons nieuwe partnerschap met Verizon Media aan te kondigen. Dit partnerschap weerspiegelt de uitgesproken waarde van betrokkenheid bij de Formule E en de wens van mondiale bedrijfsleiders om zich aan te sluiten bij ons winnende team en tegelijkertijd betrokken te zijn bij een echt duurzame sport. Er is ongelooflijk hard gewerkt om deze kans te verwezenlijken en ik wil Jon Wilde, onze Head of Business Development, en onze partners bij DS Automobiles persoonlijk bedanken, zij hebben allemaal onvermoeibaar samengewerkt met iedereen bij Verizon Media om deze samenwerking tot stand te brengen.”
Kristiana Carlet, VP International Sales bij Verizon Media zei:
“Ons bedrijf loopt voorop bij het bouwen van duurzame technologie van de nieuwe generatie en van innovatieve contentervaringen voor onze klanten en consumenten. Wij creëren netwerken die de wereld vooruit helpen door mensen met hun passies te verbinden. Het ondersteunen van DS TECHEETAH in deze innovatieve sport onderstreept niet alleen ons commitment als Verizon Media, maar is ook een stimulerende omgeving om mensen te bereiken die misschien een nieuwe en frisse blik willen werpen op ons Yahoo-merk en onze producten, naarmate we in 2021 nieuwe ervaringen creëren. We zijn enthousiast dat we het team kunnen aanmoedigen en content van de sport kunnen delen met ons publiek over de hele wereld. We willen DS Automobiles, iedereen bij DS TECHEETAH en ook ons internationale partnerteam bedanken voor deze kans”.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.