Industry Wire

Geplaatst door Zandbeek

Vijf nieuwe gezichten bij Zandbeek

Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn 5 nieuwe medewerkers gestart. Peter Halma, Alex Krancher, Caitlin Kanters, Kelly Hamers en Jesse van der Elst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven. Eerder dit jaar trok Zandbeek ook al 4 nieuwe medewerkers aan.

Peter Halma

In november is Peter Halma (33) bij ons gestart als senior brand creative. Een job die hem op het lijf geschreven is, gezien zijn ervaring als art director bij onder andere De Reclamefabriek in Amsterdam. Intussen is deze echte Fries al helemaal gewend aan de Brabantse gezelligheid. Voordat Peter naar Zandbeek kwam werkte hij namelijk 3 jaar in Breda als creative bij The Communication Company.

Alex Krancher

Alex Krancher (27) begon in november als content creative. Hiervoor was hij (freelance) hoofdredacteur van MUNCHIES (onderdeel van VICE) en schreef hij artikelen voor contentplatform Upcoming, De Speld en VICE. Ook deed hij ervaring op als business development manager bij Foodora. Of hij ook nog andere passies heeft dan schrijven? Jawel: koken en eten natuurlijk!

Caitlin Kanters

In september begon Caitlin Kanters (25) als brand producer. Caitlin is een echte globetrotter die studeerde aan de internationale hogeschool in Breda en Northern Arizona University. Daarna werkte ze bij RTL, Q-dance Australia en Tomorrowland in België. Hier deed ze ervaring op met contentcreatie, marketing en sales.

Kelly Hamers

Sinds oktober is ook Kelly Hamers (23) ons creatieve team komen versterken. Kelly studeerde Communicatie Management aan de Fontys, volgde een cursus aan de Miami Ad School en liep stage bij TBWA\ en Today is Canday. Ze heeft een passie voor copy, strategie, creatie en social media en is dan ook als content creative bij ons aan de slag gegaan.

Jesse van der Elst

Tot slot verwelkomden we een nieuwe stagiair: Jesse van der Elst (20). Hij studeert ICT en Media Design aan de Fontys en houdt van alles wat met media en techniek te maken heeft. Zijn kennis gebruikt hij om ons bedrijf online nog sterker te maken!

Over Zandbeek

Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een prijswinnend contentmarketingbureau en werd in 2017 gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland in de MT1000. Zandbeek ontwikkelt effectieve en geïntegreerde oplossingen op het snijvlak van merk, content en media. Dat doet het bureau voor onder andere ABN AMRO, ABN AMRO MeesPierson, Aon, Brocacef, DFE Pharma, DLL, ESET, Geodan, Heras, KPN Zakelijke Markt, Malmberg, Rijkswaterstaat, Vebego en VTech.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht