Geplaatst door VMWare

VMware breidt Mobile Security Alliance uit voor een verbonden, volledige aanpak voor het beveiligen van de digital workspace

VMworld 2017 Europe, BarcelonaVMware, Inc. (NYSE: VMW)  kondigt een uitbreiding aan van zijn Mobile Security Alliance (MSA) – een breed ecosysteem van security-vendoren, geïntegreerd met het VMware Workspace ONE digital workspace-platform. Workspace ONE biedt purpose-built API’s voor het security-ecosysteem voor integratie met het platform. Met security-oplossingen van MSA-partners en Workspace ONE profiteren klanten van een modern security-platform dat beschermt tegen doelgerichte aanvallen over verschillende devices, gebruikers, apps en data, zowel in de cloud als on-premises.
Lees voor meer informatie de volledige, Engelstalige aankondiging.
——————
Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.