Geplaatst door VMware

VMware kondigt nieuw partnerprogramma Advantage+ aan

Utrecht VMware kondigt vandaag een nieuw beloningsprogramma aan voor partners die de meer innovatieve oplossingen en diensten van VMware leveren, zoals NSX, Virtual SAN en AirWatch. Het programma, genaamd Advantage+, gaat 1 augustus van start en vormt een belangrijke investering van VMware in zijn partner-ecosysteem, dat in EMEA uit ruim 33.000 partners bestaat. Het doel ervan is de partnergedreven inkomsten te vergroten en partners te belonen voor het creëren van nieuwe mogelijkheden voor deze meer innovatieve oplossingen van VMware.

Organisaties uit zowel de publieke als private sector kloppen in toenemende mate aan bij VMware voor hulp bij het runnen, beheren, beveiligen en verbinden van applicaties binnen alle clouds en devices, met sterke connectiviteit, veiligheid en zichtbaarheid. VMware-partners hebben nu meer kans dit te leveren, dankzij een breder portfolio van VMware-producten en -diensten, dat verder gaat dan alleen virtualisatie. Ook worden VMware-partners met het programma financieel beloond en daarnaast ondersteund om sales te stimuleren in gebieden waar veel kansen liggen voor onder meer netwerkvirtualisatie, storage networking, end user computing, business mobility en cloud management.

Binnen de verbeteringen van het Advantage+-programma vallen voor deelnemende partners onder meer hogere marges vooraf (tussen de 10 en 30 procent), alsook autovalidatie op geregistreerde deals.

———

Over VMware

VMware is is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit. De oplossingen van het bedrijf, die zijn gebaseerd op VMware’s gerenommeerde virtualisatietechnologie, maken een nieuw IT-model mogelijk dat altijd beschikbaar, flexibel en bovendien veiliger is. Klanten kunnen hierdoor sneller innoveren, en automatisch en veiliger elke applicatie leveren of consumeren. VMware behaalde in 2015 een jaaromzet van 6,6 miljard dollar, heeft meer dan 500.000 klanten en meer dan 75.000 partners. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld en kan online worden gevonden op www.vmware.com/nl. Om de Benelux-markt te bedienen, heeft VMware kantoren in Utrecht, Brussel en Cork.