Geplaatst door VMWare

VMware en Pivotal introduceren Pivotal Container Service (PKS) en werken samen met Google Cloud om Kubernetes naar enterprise-klanten te brengen

VMworld 2017 US, Las Vegas – VMware, Inc. (NYSE: VMW) en Pivotal Software Inc. kondigen vandaag aan, in samenwerking met Google Cloud, Pivotal Container Service (PKS), een nieuw product dat grote organisaties en service providers in staat stelt productie-ready Kubernetes te leveren op VMware vSphere en Google Cloud Platform (GCP) met constante compatibiliteit op Google Container Engine (GKE). Het nieuwe aanbod komt naar verwachting beschikbaar in het vierde kwartaal van 2017 en wordt verkocht als stand-alone product dat kan integreren met Pivotal Cloud Foundry (PCF) en VMware’s software-defined datacenter-infrastructuur (SDDC).
Bekijk de bekendmaking van PKS door VMware, Pivotal en Google Cloud tijdens de live webcast van de algemene sessie tijdens VMworld 2017 in Las Vegas op dinsdag 29 augustus 2017 om 18.00 uur CET.
Lees meer in de volledige, Engelstalige aankondiging van Pivotal Container Service.