Geplaatst door VMWare

VMware stelt cloud provider-partners in staat te innoveren en levering van nieuwe diensten te versnellen

VMworld Europe, BarcelonaVMware, Inc. (NYSE: VMW) onthult vandaag tijdens VMworld 2017 Europe nieuwe innovaties om VMware Cloud Provider-partners te helpen VMware workloads te migreren, hun dienstenaanbod uit te breiden, kosten te verlagen door automatisering en hogere efficiëntie en unieke differentiatie te creëren dankzij VMware’s cloud provider-programma. Het nieuws van vandaag omvat:
  • Initiële beschikbaarheid van VMware HCX-technologie om multi-cloud en multi-site applicatiemigratie en -draagbaarheid mogelijk te maken
  • Start van VMware cloud provider-platform om strategische business-doelstellingen van cloud providers wereldwijd te adresseren
  • Nieuw VMware Cloud Verified Trust Mark en initiële VMware Cloud Verified-partners
  • Voortgezette innovatie en succes van VMware cloud providers wereldwijd
Lees voor meer informatie de volledige, Engelstalige aankondiging.
——————
Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.