Vonky helpt merken het maximale uit TikTok te halen

Zwolle, 1 juni 2022 – Jawel! Een nieuw bureau dat zich alleen maar op TikTok-marketing richt. Vonky speelt in op de groeiende vraag naar laagdrempelige TikTok-content. Naast het bedenken van formats, kan Vonky helpen met de creatieve uitwerking, het vinden van passende TikTok-creators en het wegzetten van TikTok-advertenties.
Vliegende start
Achter de schermen heeft Vonky een vliegende start gehad met klanten als Landstede MBO, Greenhouse Talent en de Academie voor Theater en Dans. Dit heeft een hoop kennis opgeleverd over de wetten van TikTok en over de (vaak) jonge doelgroep. Yasser Dehnavi (mede-eigenaar bij Vonky): “Wij zien veel merken die nieuwsgierig zijn naar TikTok. Ze hebben vaak nog wat koudwatervrees, maar dat zal snel voorbij zijn. Daarnaast zien we heel veel kleinere merken die TikTok als een kans zien om op relatief goedkope manier hun doelgroep te bereiken. Met Vonky helpen we merken met minimale middelen het maximale uit TikTok te halen.”
Snel, creatief en flexibel.
Vonky is onderdeel van contentmarkertingbureau Crowdmedia. Waar Crowdmedia zich op de langere termijn en het grote verhaal richt, wil Vonky korter op de bal spelen. Rob Kuis, verantwoordelijk voor het klantcontact: “Vonky is snel, creatief en flexibel. Net als TikTok zelf. Het platform is voortdurend in ontwikkeling. Wij houden de trends continu bij en passen ze toe in de praktijk. Altijd rekening houdend met de wet van TikTok: don’t make ads, make TikToks.”
Het Vonky keuzemenu.
Om het merken zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken, heeft Vonky een keuzemenu. Rob Kuis: “We kunnen je met alles helpen: van het bedenken van formats en het koppelen aan passende creators tot de inkoop van advertenties. Maar als je zelf al wat expertise in huis hebt, kun je er ook voor kiezen dat wij je alleen helpen met het wegzetten van advertenties bij de juiste doelgroep. Of bij het vinden van de juiste TikTok-creator. Dus wil je knallen op TikTok? Get Vonky.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.