Geplaatst door V-Rooms

V-Rooms kondigt lancering van de Savvy Room aan om het leren van projectervaringen te transformeren

Gent – 31/03/2023 – V-Rooms, een toonaangevende aanbieder van een virtueel vergaderplatform voor projecten ontworpen voor de bouwsector, introduceert met trots zijn nieuwste product, de savvy room. De savvy room is een moderne, dynamische ruimte ontworpen om het delen van kennis en het leren van projectervaringen tussen teams in de bouwsector aan te moedigen en te verbeteren.

“Ons team heeft zijn uiterste best gedaan om  een virtuele ruimte te creëren die een meeslepende en boeiende leerervaring biedt”, aldus Kenneth Willems, medeoprichter van V-Rooms. “Met de savvy room kunnen bouwteams effectief kennis en ervaringen delen, ongeacht hun locatie. Dit bevordert op zijn beurt een leergerichte omgeving en stimuleert continue ontwikkeling.”

De savvy room is een cloud-based platform dat werknemers gemakkelijke en veilige toegang biedt tot project learnings. Door functies als presentaties, opnames en 3D-beelden te integreren, biedt het platform een boeiende introductie tot projecten, allemaal op één centrale locatie. Deze veelzijdige tool kan worden gebruikt voor individuele ontdekking op eigen tempo, online groepssessies en zelfs chatten of vergaderen met projectteams. Daarmee is het een ideaal hulpmiddel voor intern leren.

De savvy room is ontworpen met oog op gebruiksgemak, met een intuïtieve interface die gemakkelijk te navigeren is. Gebruikers hebben snel online toegang tot het platform en er is geen extra software nodig. Het opzetten van een savvy room is probleemloos, want het V-Rooms team zorgt voor al het nodige. Zij stellen het projectmateriaal samen en stemmen de ruimte af op de unieke behoeften van elke klant. Hierdoor kunnen klanten zich concentreren op de leerervaring zonder enige technische problemen.

Ter gelegenheid van de lancering van de savvy room biedt V-Rooms 10 gratis savvy rooms aan nieuwe klanten aan. We willen u de kans bieden om de voordelen van de savvy room zelf te ervaren.  We nodigen u uit om contact op te nemen om meer te weten te komen over de voordelen die wij kunnen bieden en om een persoonlijke demo in te plannen. Elke week geven we 2 savvy rooms weg.

“Bij V-Rooms zijn we gepassioneerd om bouwteams te voorzien van innovatieve tools die hen in staat stellen te slagen”, zegt Céline Hanauer. “Wij geloven dat de savvy room de manier waarop bedrijven leren uit projectervaringen benaderen, zal veranderen, en we zijn verheugd dat we aan het voortouw staan van deze innovatieve oplossing.”

Voor meer informatie over de savvy room, bezoek de website van V-Rooms: www.v-rooms.net of neem contact met ons op.