Industry Wire

Geplaatst door Digibiz | web developers & marketeers

Website en e-mailing voor Philips Nederland

Binnen de benadering van Health & Well-being richt Philips zich ook specifiek op kinderen en hun ouders. Door middel van een PR-campagne wil Philips hieraan bekendheid geven. De speciale microsite, http://www.philips.nl/voorkinderen, met onder andere een prachtig interactief pop-up boek (in Flash) is geheel door ons ontwikkeld. Evenals een persmailing. De focus van Philips op de gezondheid en het welzijn van het kind komen hiermee perfect tot hun recht.

Journalisten worden via een e-mailpersbericht gewezen op de specifieke benadering van Philips met betrekking tot kinderen. In de mail wordt verwezen naar de microsite die de (vak)pers voorziet van allerhande informatie – zoals productgegevens, video, beeldmateriaal, referenties, specificaties en overige downloads – die zij dan weer eenvoudig kunnen gebruiken om de boodschap (voor Philips) te kunnen verkondigen.

Ouders zijn zich bewust van de gezondheid en het welzijn van hun kinderen. Philips ook en biedt hen leuke, leerzame en – als het nodig is – rustgevende producten.

Met de focus op Gezondheid en Welzijn richt Philips zich niet alleen op volwassenen, maar ook op kinderen. Ouders zijn zich steeds meer bewust van de gezondheid en welzijn van hun kinderen. Philips biedt een aantal producten om ouders te helpen het gedrag van hun kinderen op een leuke en leerzame manier te stimuleren. Kinderen kunnen in de verschillende ontwikkelingsfasen best wat hulp gebruiken. Aan de hand van een vijftal concrete producten licht Philips toe hoe die benadering in de praktijk vorm krijgt.

Een prachtig project waar we heel trots op zijn!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht