Industry Wire

Geplaatst door Icemedia

Wehkamp.nl en Icemedia lanceren eerste online stoelendans

Om de Woonmaand-campagne van wehkamp.nl op een verrassende en eigenzinnige manier te activeren bij haar klanten, ontwikkelde Icemedia in opdracht van wehkamp.nl de eerste online Stoelendans ooit. Voornaamste doel van de game is om het nieuwe stoelenassortiment van wehkamp.nl onder de aandacht te brengen.

Het animo voor de online stoelendans is groot. Er zijn al meer dan 10.000 deelnemers en de game is nu al 18.000 keer gespeeld. Consumenten kunnen nog tot en met 31 oktober 2012 deelnemen via de Facebookpagina van wehkamp.nl: http://www.facebook.com/wehkampnl/app_207841052681781

Deelname is simpel en laagdrempelig gehouden. Wanneer de consument een stoel uit het assortiment kiest, start de stoelendans. Net als bij een fysieke stoelendans is het de uitdaging om zo snel mogelijk op de stoel te gaan zitten als de muziek stopt. In de verloop van het spel wordt het aantal stoelen steeds minder en de speeltijd ook.

Degene die er het minst lang over doet om in elke ronde zijn/haar stoel te zoeken, is dagwinnaar van €250,- en dingt automatisch mee naar de hoofdprijs van €2500.-.

Dirk van den Bogaart, woordvoerder van wehkamp.nl: ‘Het begrip stoelendans is bij iedereen bekend, maar door er in samenwerking met Icemedia een nieuwe vorm aan te geven krijgt het spel een nieuw elan . Bovendien biedt het concept zo alle ruimte om ons stoelenassortiment onder de aandacht te brengen. Zo zien we nu bijvoorbeeld al dat het LODSH krukje een enorm populair product is.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht