Wereldwijde lancering #IMWITHBUMBLE-campange

Donderdag, 30 augustus 2018, Bumble is een female-first socialenetwerkapp die een veilige omgeving creëert om nieuwe mensen in te ontmoeten – voor dates, vriendschappen en zakelijke contacten. Vandaag kondigt het bedrijf haar nieuwe campagne aan, met daarin negen belangrijke online influencers van over de hele wereld.
De #imwithbumble-campagne brengt influencers uit belangrijke Bumble-markten (waaronder het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland en Australië) samen aan de Italiaanse Amalfikust, voor een unieke driedaagse ervaring waarin de kernwaardes van het merk centraal staan.
Bumble’s drie verschillende platformen (Date, BFF en Bizz) hebben allemaal als doel om betekenisvolle en inspirerende contacten tot stand te brengen, die gebaseerd zijn op wederzijds respect.
Wat deze influencertrip onderscheidt van andere, is dat de focus bij #imwithbumble niet zal liggen op de gebruikelijke activiteiten, maar op Bumble’s missie om wereldwijd het belang van gelijkheid, compassie en respectvolle sociale interactie te promoten. Hierbij wil het traditionele genderrollen en -verwachtingen compleet herzien op basis van hoe mannen en vrouwen zich écht gedragen.
Met de #imwithbumble-campagne laat Bumble zien wat haar kerndoelen zijn als merk, aldus Louise Troen, Bumble’s vicepresident Internationale Marketing & Communicatie. “Deze campagne brengt succesvolle vrouwen van over de wereld samen en laat ze ervaren waar ons merk voor staat. Ze zullen zelf zien dat compassie, respect en wederzijdse steun en inspiratie de kernwaarden zijn van ons bedrijf.”
“Bumble wil een moderne en inspirerende manier creëren om nieuwe mensen te leren kennen. Of je nu op zoek bent naar liefde, vriendschap of contacten op professioneel gebied. Ons uiteindelijke doel is om een beweging te creëren waarin compassie en respect de kernwaarden zijn die mensen met elkaar verbinden. En we hopen natuurlijk dat elk van deze geweldige vrouwen aan het einde van de trip met volle overtuiging #imwithbumble kan zeggen.”
Nederland
Gwen van Poorten (28), tv-presentator en vlogger. Bekend van diverse televisieprogramma’s van BNN/VARA
Andy Torres (34), modeblogger op Stylescrapbook, creatief directeur en stylist
Verenigd Koninkrijk
Laura Whitmore (33), presentator voor MTV en het programma I’m a Celebrity… Get Me Out of Here!
Jada Sezer (29), plus-size supermodel dat zich inzet voor body confidence
Duitsland
Kicki Yang Zhang (22), veganistische vlogger, model en business-student
Shari Streich (23), acteur en voormalig deelnemer Germany’s Next Top Model
Charlotte Kuhrt (27), plus-size supermodel en motivatiespreker
Australië
Brooke Hogan (25), voormalig deelnemer Australia’s Next Top Model en modeblogger
Jadé Tuncdoruk (23), model en maker van digitale content
BUMBLE OP WEG NAAR 40 MILJOEN GEBRUIKERS VOOR EINDE MAAND
Over Bumble
Bumble werd gelanceerd in 2014 en is sindsdien wereldwijd uitgegroeid tot een van de meest relevante sociale netwerken: een female-first app met meer dan 37 miljoen gebruikers die mensen met elkaar verbindt op het gebied van dating, vriendschap en professionele netwerken. Vrouwen maken altijd de eerste move op Bumble, ongeacht het type relatie. Bumble weet hoe belangrijk relaties zijn voor een gezond en gelukkig leven, en heeft een platform gebouwd op basis van compassie, respect en gelijkheid. Iets waar de gebruikers een belangrijke rol in spelen. Bumble houdt haar gebruikers verantwoordelijk voor hun acties en tolereert geen enkele vorm van haat, agressie of pesten. De app is beschikbaar in 160 landen. Sinds 2014 zijn er via Bumble al meer dan een half miljoen door vrouwen geïnitieerde contacten gelegd en ruim vijf miljard berichten verzonden. Bumble is gratis en beschikbaar via de App Store en Google Play.
Download de app via de Apple App Store of de Google Play Store, of ga naar https://bumble.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.