Industry Wire

Geplaatst door Westfield Mall of the Netherlands

Westfield Mall of the Netherlands zet groei in bezoekersaantallen door en verwelkomt toonaangevende nieuwe merken

Westfield Mall of the Netherlands zet haar groei door met de opening en uitbreiding van diverse toonaangevende brand stores, die niet alleen een fantastische groei van het winkelcentrum laten zien, maar bezoekers ook een unieke shopping experience biedt die de huidige maatschappelijke behoeften weerspiegelt. De toenemende belangstelling voor een gezonde en bewuste levensstijl en op het gebied van technologie en innovatie, zien bezoekers terug in het merkaanbod van de Mall.

Zo lanceert het populaire sport- en lifestylemerk New Balance een gloednieuw retailconcept in Westfield Mall of the Netherlands dat ontmoeting en inspiratie centraal stelt, met een oppervlakte van 384 vierkante meter. Ook het nog steeds groeiende sportkledingmerk Under Armour opent een prachtige nieuwe winkel. Voor jonge sportievelingen is een filiaal van Footlocker Kids geopend. Ook het iconische Nike gelooft in de kracht van de Mall en breidt hun bestaande winkel verder uit. Naast deze merken vergroot ook modeketen The Sting haar winkeloppervlakte na twee succesvolle jaren in de Mall.

Op het gebied van technologie en innovatie opent Samsung, na een aantal zeer inspirerende activaties, hun eerste Experience Store in het hart van de Mall op Central Plaza met een oppervlakte van 414 vierkante meter. DJI, ‘s werelds meest vooraanstaande drone-producent opent, in samenwerking met camera-icoon Hasselblad, een unieke conceptstore in de Mall. Hierdoor kunnen bezoekers de technologie van de toekomst zelf ervaren en innovatieve producten ontdekken, waardoor shoppen nog veelzijdiger en interactiever wordt.
Westfield Mall of the Netherlands biedt naast deze vooraanstaande merken ook ruimte voor upcoming brands en boutique stores, zodat de Mall een shopping destination is voor een breed geïnteresseerd publiek. Dat deze mix succesvol is blijkt onder meer door het gestegen aantal bezoeken, dat met 20 procent* is toegenomen ten opzichte van vorig jaar.

Jurn Hoeksema, COO URW, zegt hierover: “We zijn verheugd en trots dat het sterke concept van Westfield Mall of the Netherlands zowel merken als bezoekers aanspreekt. Nieuwe, toonaangevende merken die hier hun plek hebben gevonden, bevestigen dat de Mall dé locatie. Wij stellen de behoeften van onze klanten centraal en passen daar ons aanbod op aan. We zien aan het groeiend aantal bezoekers dat deze aanpak werkt,.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht