Industry Wire

Geplaatst door Whizpr

Whizpr introduceert zusje Deepr

Wageningen, 2 maart 2016 − Deepr gaat vandaag van start. Het is een communicatiebedrijf dat zich richt op a-merken en grote ondernemingen die voor geïntegreerde communicatie kiezen. Deepr is gespecialiseerd in pr, content-creatie en digital marketing. Het nieuwe communicatiebedrijf maakt deel uit van dezelfde holding als pr-bureau Whizpr. Ook bij Deepr zijn Annerieke Reulen en Willemijn Vader de eindverantwoordelijken.

Annerieke Reulen over de oprichting van Deepr: “Het past in onze groeistrategie een tweede label te introduceren. Whizpr ontvangt steeds meer klantaanvragen. Een deel van de prospects ontplooit mogelijk activiteiten in de markt van onze bestaande opdrachtgevers. Die kunnen nu klant worden bij Deepr en direct de dienstverlening afnemen waar ze behoefte aan hebben. Willemijn en ik hopen later deze maand de eerste klanten van ons nieuwe bedrijf aan te kondigen.”

Volgens Willemijn Vader richt Deepr zich van meet af aan op ‘public relations nieuwe stijl’: “Effectieve communicatie begint bij het stelselmatig bevorderen van wederzijds begrip tussen een organisatie en zijn publieksgroepen. Public relations staat ook binnen Deepr centraal. Wederzijds begrip creëer je door relevante content te bieden. Dat proces verloopt via steeds meer kanalen en uitingen. Vandaar dat we spreken van geïntegreerde communicatie. Die is nodig voor het creëren van diepere, betekenisvolle content. Zó maak je het verschil. Daarom zet Deepr nadrukkelijk in op content-creatie en digital marketing.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht