Industry Wire

Geplaatst door MPG.

Wieke van Dijk Creative bij director MPG

Wieke van Dijk creative director MPG.
MPG. focust op effectieve contentcreatie

Amstelveen, 5 oktober 2017 – Wieke van Dijk (38) start bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG. als creative director. Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes. Wieke komt van Albert Heijn, waar zij onder andere werkte als brand activation manager en marketing & communicatiemanager AH België.

Wieke van Dijk: ‘De ambities van MPG. sluiten naadloos aan op mijn eigen drive om voor sterke merken 360 graden communicatieoplossingen te creëren. Ik vind het een fantastische uitdaging om het creatief kompas bij een van de grootste communicatie- en contentmarketingbureaus van Nederland te zijn. Contentmarketing is nu de meest relevante, en met name effectieve, marketingdiscipline. Daar geloof ik heilig in. Met het creatieve team ga ik me sterk maken voor het ontwikkelen van onderscheidende en effectieve communicatieoplossingen voor onze opdrachtgevers.’

Dolly van den Akker, businessdirecteur MPG. Nederland: ‘Binnen onze branche zijn we het erover eens dat de ROI van communicatie- en contentmarketingcampagnes over het algemeen lastig is aan te geven. Echter, effectiviteit van communicatieoplossingen wordt wel steeds belangrijker. En daar maken we ons als bureau hard voor. Na 10 jaar Ahold kent Wieke als geen ander het belang van creatieve, effectieve oplossingen. Met haar aan de leiding is het creatieve team compleet.’

Over MPG.
MPG. ontwikkelt al 45 jaar communicatie- en contentmarketingoplossingen voor merken. Redactioneel en branded, digitaal, in print of live, en omnichannel als het kan. MPG. wil zo audiences inspireren en informeren met verhalen die er voor hen toe doen. Op elk moment dat zij zelf bepalen. De ca. 90 medewerkers van MPG. ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van het ontwikkelen van de positionerings- en communicatiestrategieën, tot concept, creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG. produceert en onderhoudt tientallen magazines, websites, apps, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG. jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties.

MPG. werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, ABN AMRO, Unilever, KPN, UWV, Mona, Espria, Rabobank en Staatsbosbeheer. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG. onder de naam MPG. Concepts met een kantoor in New York.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht