Geplaatst door wiGroup

wiGroup maakt loyalty platform beschikbaar in Nederland

wiGroup, wereldwijd marktleider in loyalty en rewards programma’s voor consumenten, maakt haar smartphone technologie beschikbaar in Nederland. Nederlandse retailers kunnen nu snel hun eigen apps met mobile loyalty programma’s upgraden en shop, click & collect diensten toevoegen. wiGroup faciliteert al merken als Burger King en KFC en verschillende retailers uit de Global Top 100.

Door integraties met Point of Sale partners als Retalix en Oracle’s Micros kan wiGroup snel groeien in Europa. In Nederland werkt wiGroup al samen met Cowhills: de POS-softwareleverancier van grote food en non-food retailers als HEMA, Blokker, Rituals en La Place.

Samen met wiGroup kunnen Europese retailers nu snel hun eigen apps verrijken met mobile loyalty programma’s en shop, click & collect diensten. wiGroup’s Software-as-a-Service technologie werkt als een plugin, waardoor grote retailers de technologie al binnen enkele weken kunnen integreren. Dit bespaart retailers tijd en geld bij het ontwikkelen van nieuwe marketing kanalen via de smartphone.

Nu meer dan 50% van de Nederlanders aankopen doet via de smartphone, is de Nederlandse uitbreiding van wiGroup een strategische stap. “Onze innovatieve technologie geeft Nederlandse retailers de kans om sales te boosten via smartphone kanalen en door best-of-breed mobile loyalty en rewards programma’s te lanceren – tegen lage kosten. Onze platformen kunnen de grootste retailers faciliteren, maar we nodigen ook MKB’ers met enkele tientallen filialen uit ons te bellen.” Zegt Bevan Ducasse, CEO van wiGroup.

wiGroup ondersteunt retailers daarnaast met advies over mobiele transacties en het verhogen van de omzet met loyalty en rewards programma’s. David van Damme is het Regionaal Hoofd voor wiGroup in Nederland.

Facts & Figures wiGroup (September 2017)
Opgericht :                          2007
Oprichter & CEO:                Bevan Ducasse  (Winnaar van de PwC Vision to Reality global award)
Mobiele transacties:            +$400 miljoen