Geplaatst door Worldcom Public Relations Group

Nieuwe partners voor Worldcom Public Relations Group

De Worldcom Public Relations Group, ’s werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus,  heeft twee nieuwe partners toegevoegd aan haar netwerk. Made in PR uit Polen en OptimumBrand uit Turkije werden geïntroduceerd op de jaarlijkse Worldcom-conferentie, die dit jaar in Hong Kong plaatsvond.

Worldcom Annual Global Meeting
Niet toevallig, gezien de locatie, stond de conferentie dit jaar in het teken van ‘Het streven naar balans, welzijn en voorspoed. Gerenommeerde sprekers gingen in op thema’s als het PR-bureau van de toekomst, waarin ‘digital’ een steeds grotere rol zal spelen. Daarnaast werd aandacht besteed aan zowel de menselijke kant als aan het zakelijke welzijn van het PR-bureau: hoe zorg je voor een sterke positionering van je bureau, hoe zorg je voor een goede werkprivébalans en hoe bereid je je op tegenslagen voor?

Todd Lynch, Managing Director van Worldcom Public Relations Group, toonde zich zeer tevreden met de aanwas. “Met onze nieuwe partners uit Polen en Turkije breiden we ons netwerk niet alleen geografisch gezien uit, maar krijgen we ook toegang tot nieuwe mensen, kennis en expertise waarmee we onze toekomstbestendige visie verder kunnen vormgeven.”

Made in PR (Warschau, Polen)
Made in PR is inmiddels een grote naam aan het worden in het Poolse PR-landschap; het bureau ontwikkelt communicatiestrategieën- en campagnes en heeft een track record op het gebied van crisiscommunicatie. Daarnaast voorziet het in media- en communicatietrainingen voor managers en werknemers van grote bedrijven.

OptimumBrand (Istanbul, Turkije)
OptimumBrand is een toonaangevend marketing- en communicatiebureau in Istanbul. OptimumBrand ondersteunt een groot aantal internationale klanten in brand building, marketing, strategische corporate communicatie, mediarelaties, public affairs, digital- en contentmarketing, crisiscommunicatie en interne communicatie.

—————————

Over de Worldcom Public Relations Group
De Worldcom Public Relations Group, opgericht in 1988, is met 2000 werknemers bij 143 partners in 115 steden het grootste wereldwijde netwerk van onafhankelijke PR-bureaus. In 2013 realiseerde de Worldcom Group een omzet van US$ 343 miljoen bij 3.286 opdrachtgevers. Zo’n 80 bureaus werkten nauw samen aan 90 gezamenlijke accounts. Via de Worldcom PR Group krijgen klanten toegang tot de expertise van ervaren PR-professionals die de taal, cultuur en gewoonten begrijpen van de omgeving waarin zij werken. In Nederland wordt de Worldcom Group vertegenwoordigd door Wisse Kommunikatie en IvRM. Meer informatie over de Worldcom PR Group vindt u via www.worldcomgroup.com, www.facebook.com/worldcompr en www.linkedin.com/company/worldcom-public-relations-group.