Industry Wire

Geplaatst door Xerox

Xerox toont tijdens Gartner Symposium hoe mensgerichte analyses en automatisering besluitvorming verbeteren

Breukelen, 2 november 2015 – Tijdens de Gartner Symposium ITxpo van 8 tot en met 12 november in Barcelona behandelt Xerox welke stappen bedrijven kunnen nemen om de hedendaagse ontwikkelingen in globalisering, moderne technologie en de transformatie in Het Nieuwe Werken bij te kunnen benen. Hoe kunnen bedrijven munt slaan uit de explosieve groei in data, krachtige rekencapaciteit en geavanceerde machine-intelligentie om voor verbeteringen te zorgen in de manier waarop mensen werken? Stephen Hoover, CEO van PARC, een dochteronderneming van Xerox, en Fraser Smart, group president Consulting & Analytics bij Xerox, leggen uit hoe CIO’s een belangrijkere en meer visionaire rol binnen de onderneming kunnen vervullen en daarmee hun bedrijfsresultaten verbeteren.

Tijdens de sessie ‘Human-centred analytics and Artificial Intelligence: showing how work can work better’ gaan Hoover en Fraser in op de manier waarop mensgerichte analyses en machine-intelligentie kunnen bijdragen aan betere beslissingen ten aanzien van ons werk, privéleven en de wereld om ons heen. Zij laten aan de hand van voorbeelden uit de HR-wereld en gezondheidszorg zien hoe we werk nu en in de toekomst beter kunnen laten werken. De sessie vindt plaats op 9 november van 15:30 uur tot 16:15 uur in balzaal A van het Hilton Diagonal.

“We hebben een hele geschiedenis in het optimaliseren en transformeren van werk. We doen dit door ervoor te zorgen dat technologie mensen praktische voordelen biedt. We stellen de gebruiker weer centraal.”, aldus Hoover. “Tijdens het Gartner Symposium laten we zien hoe een mensgerichte methodiek, waarbij bedrijfsprocessen worden aangestuurd door analytische technologie, bedrijven kan helpen om diepgaande inzichten te verkrijgen en daarmee de manier waarop ze werken kunnen verbeteren.”

Xerox zal daarnaast nieuwe technologieën presenteren die ondernemingen helpen met het structureren en analyseren van data om real-time inzichten te verwerven en voorspellingen te doen. Het bedrijf zal daarnaast technologieën demonstreren die bedrijfsprocessen en workflows automatiseren om de productiviteit een boost te geven.

Xerox is vertegenwoordigd op stand 325. Bezoekers kunnen meer te weten komen over:

  • Analytics-oplossingen die gegevens structureren en bedrijven helpen om hun bevindingen in te zetten om processen te optimaliseren en real-time inzichten op te doen.
  • Xerox Mobility Analytics Platform analyseert snel en accuraat anonieme data en presenteert de resultaten in de vorm van praktische,  grafische plaatjes. Dit maakt het eenvoudiger voor transportcoördinators en beheerders van parkeerfaciliteiten om de behoeften van forenzen te doorgronden en zelfs te voorspellen.
  • WDS Virtual Agent is een nieuw type tool voor selfservice die voortdurend van klanten leert en ervoor zorgt dat elke interactie beter is dan de laatste. WDS Virtual Agent maakt gebruik van de resultaten van het onderzoek van Xerox naar kunstmatige intelligentie. De tool vertegenwoordigt een belangrijke doorbraak in de manier waarop machines natuurlijke taal aanleren en interpreteren en daarop reageren.

Xerox Automation Suite- en Workflow Automation-tools die voor grotere productiviteit en efficiëntie zorgen zijn onder meer:

  • Xerox Automated Intelligence – deze software bootst menselijke handelingen na door het routeren of verwerken van data op basis van specifieke beleidsregels. De software kan op basis van elke gegevensbron (zoals e-mails en spreadsheets) worden geprogrammeerd om eenvoudige routines binnen complexe processen uit te voeren.
  • Xerox Case Management – deze robotica-software regelt de workflow van bedrijfsprocessen en hetgeen dat eindgebruikers op hun computerscherm te zien krijgen. Deze gebruiksvriendelijke en geïntegreerde oplossing kan in diverse sectoren worden ingezet. Xerox Case Management kan bijvoorbeeld worden gebruikt om klantenservicemedewerkers te trainen en hen te helpen met het beantwoorden van vragen van klanten.
  • Xerox DocuShare Private Cloud Service Deze oplossing maakt gebruik van de technische infrastructuur en kracht van de enterprise content management (ECM)-systemen van Xerox. DocuShare Private Cloud is een veilig en flexibel extranet dat mobiele werknemers helpt en eenvoudige samenwerking met klanten, partners en andere externe partijen mogelijk maakt.
  • Xerox Digital Alternatives is een flexibele en krachtige workflow-oplossing die is ontwikkeld ter ondersteuning van de steeds mobielere kenniswerkers van vandaag. Xerox Digital Alternatives helpt hen om ad hoc documentgerelateerde werktaken te voltooien op pc’s en iPads*, zonder de noodzaak om papier te gebruiken. Kortom, het alternatief van papier.

James Duckenfield, chief innovation officer Consulting & Analytics bij Xerox, zal ingaan op de manier waarop innovaties op het gebied van analyse- en automatiseringstechnologie het zakelijke transformatieproces versnellen.

De presentatie van Duckenfield, ‘Business Transformation through Research, Analytics and Automation’ wordt gehouden op 10 november van 12:55 uur tot 13:15 uur in ITexpo Theaterzaal B.

Om de 5.000 deelnemers aan het Gartner Symposium te helpen om optimaal te profiteren van de mogelijkheden van deze conferentie, zal Xerox 12 multifunctionele ConnectKey-apparaten binnen het congrescentrum installeren. Deze vormen een knooppunt voor alle informatievoorziening rond het evenement.

Op het dashboard van elke ConnectKey zijn applicaties beschikbaar waarmee bezoekers de agenda voor het symposium en andere relevante informatie kunnen downloaden. Daarnaast geeft de applicatie inzicht in de beste lokale restaurants en bezoekers kunnen ook een plattegrond raadplegen en andere documenten afdrukken, kopiëren en scannen.

Neem deel aan de discussie over het Gartner Symposium op Twitter: volg @xeroxevents, @xeroxUK en @XeroxNederland en maak gebruik van de hashtag #GartnerSym.

-XXX-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met onze expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en onze kennis van wat gebruikers willen, geven wij vorm aan de workflow en versterken wij productiviteit, efficiëntie en personalisering. Meer dan 130.000 Xerox-medewerkers, actief in 180 landen, werken aan betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor onze klanten en hun klanten. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht