Geplaatst door Sony

Xperia XZ Premium van Sony is bekroond tot “Beste nieuwe smartphone tijdens MWC 2017”

Badhoevedorp, 3 maart 2017, De Xperia XZ Premium is tot de “beste nieuwe smartphone tijdens Mobile World Congress 2017” bekroond tijdens de jaarlijkse Global Mobile Awards (Glomo Awards).
De Glomo Award is de nieuwste van 30 awards die Sony Mobile tijdens Mobile World Congress 2017 heeft ontvangen voor haar innovatieve flagship toestel. De media bestempelde de smartphone als volgt: GSM Arena’s noemde het toestel de “beste nieuwe mobiele handset”, UK Blog Awards betitelde het als “beste innovatie”, Tech Radar als “keuze van de lezer” & “beste smartphone” en Wired als “het gaafste van MWC”.
“De Xperia XZ Premium is ons technologisch meest geavanceerde smartphone ooit”, aldus Hiroki Totoki, President en CEO van Sony Mobile Communications. “We voelen ons zeer vereerd door al deze lofbetuigingen – de Xperia XZ Premium heeft erkenning gekregen van zowel operators, media, consumenten als collega’s uit de industrie en dat getuigt van ons streven naar innovatie om geweldige producten en ervaringen te creëren voor consumenten.”
“We feliciteren alle winnaars en genomineerde van GSMA’s Glomo Awards tijdens het Mobile World Congress deze week,” aldus Michael O’Hara, Chief Marketing Officer van GSMA. “De Glomo Awards zetten echt de bedrijven en personen in de schijnwerpers die voor innovatie gaan binnen deze zich snel ontwikkelende mobiele industrie. We danken alle deelnemers, juryleden, sponsors en partners voor hun steun aan de Glomo Awards van 2017.”
De Xperia XZ Premium van Sony heeft ’s werelds eerste 4K HDR-display in een smartphone1 (5,5 inch) en bevat het nieuwe Motion Eye™ camerasysteem van Sony. Hiermee kunnen extreme Super slow-motion video’s vastgelegd worden in 960fps (frames per seconde), dit is vier keer langzamer dan andere smartphones. Daarnaast mis je geen moment met de hulp van Predictive Capture en is de kwaliteit van het perfecte plaatje verbluffend goed door de uitmuntende prestaties op het gebied van fotokwaliteit. De Xperia XZ wordt ondersteund door de nieuwste Qualcomm® Snapdragon™ 835-processor.
De Xperia XZ Premium is eind voorjaar 2017 verkrijgbaar in de kleuren Luminous Chrome en Deepsea Black met een verkoopadviesprijs van € 749,-.