Geplaatst door xqeez.nl

xqeez.nl maakt einde aan traditioneel kerstpakket met De Wijnkaart

Ontvanger kiest zelf wijn uit topselectie van gerenommeerde wijnhuizen

Hilversum, 28 september 2013 – xqeez.nl introduceert De Wijnkaart, een persoonlijk relatiegeschenk waarbij de ontvanger zelf zijn wijn mag uitzoeken. Op de gepersonaliseerde cadeaukaart staat een code die toegang geeft tot de webshop van xqeez met een breed aanbod uitzonderlijke wijnen. Deze code laat alleen wijnsets zien die overeenkomen met de waarde van de gegeven cadeaukaart. De ontvanger kiest vervolgens zelf zijn wijn naar voorkeur. Op die manier weet de gever dat zijn cadeau in de smaak valt.

De selectie is samengesteld uit het aanbod van gerenommeerde wijnhuizen van over de hele wereld zoals Bodegas Salentein in Argentinië, Pol Roger Champagne, Marcel Deiss in de Elzas en Yalumba in Australië. In nauwe samenwerking met een vinoloog zijn gevarieerde pakketten met een hoog kwaliteitsniveau samengesteld, waarmee iedere smaak wordt bediend.

Hoe werkt het?
De gever bepaalt zelf de waarde van de kaart. Deze kan variëren van 29 tot 150 euro. De kaart wordt voorzien van een bedrijfslogo, een persoonlijke cadeaucode en de naam van de ontvanger. Met de code krijgt de ontvanger toegang tot de shop, waar de wijnsets te zien zijn die bij de waarde van zijn kaart horen. Het is dus niet mogelijk om te zien welke producten kaarten van een ander prijsniveau kunnen kiezen. De waardering voor een cadeau wordt dus niet verstoord door de wetenschap van de prijs.

Nadat de bestelling met de cadeaukaart is afgerond wordt het betreffende cadeau binnen drie werkdagen afgeleverd bij de ontvanger. Indien gewenst kan de gever een persoonlijke boodschap met het cadeau laten meesturen.

Rik Rentrop, mede-oprichter van xqeez.nl: “We zagen steeds vaker dat de goedbedoelde traditionele relatiegeschenken niet de uitwerking hadden die de gever voor ogen had. Terwijl een zakelijk cadeau juist de waardering zou moeten uitspreken naar een personeelslid of zakenrelatie. Vanuit die gedachte zijn we xqeez.nl gestart, een samenvoeging van exquise en easy. Wij streven ernaar exquise wijnen aan te bieden die door de ontvanger echt worden gewaardeerd. Daarnaast willen we het voor de gever zo makkelijk mogelijk houden door bijvoorbeeld geen minimale afname voor gepersonaliseerde kaarten te hanteren. Kortom, exquise en easy.”