YAM ziet brood in samenwerking Partout en Liedee

YAM glutenvrij gaat in zee met het Eindhovense bureau Partout digital native agency in samenwerking met Liedee. Vanaf 1 oktober gaat het bureau aan de slag met de digitale strategie van YAM, om zo digital marketing naar een hoger niveau te tillen.
“We waren op zoek naar een allround bureau met veel knowhow van digital. De ervaring met foodmerken gecombineerd met de brede kennis van digital marketing die zij in de loop van de tijd deels overdragen aan het team, heeft voor ons de doorslag gegeven om te kiezen voor Partout”, zegt Eva Jansen, Senior Brandmanager YAM glutenvrij.
Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.: “Wij gaan voor optimale inzet van de digitale marketingactiviteiten, gebaseerd op een goede en doordachte strategie, om een relatie op te bouwen met de doelgroepen van YAM. Want wij geloven dat relaties bouwen het nieuwe verkopen is.”
“Ik kijk erg uit naar de samenwerking met het YAM-team en het team van Partout d.n.a.. Door met elkaar samen te werken en elkaars kennis te benutten denk ik dat we tot mooie resultaten kunnen komen”, aldus Kristianne Lie Kwie, digital marketeer bij Liedee.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.