Geplaatst door Sqillzer

Young digital marketeers zichtbaar door platform

Rotterdam – Waar vinden werkgevers de young digital marketeers? Voor dat steeds grotere wordende probleem heeft Qualifiers een platform ontwikkeld. Het platform zorgt ervoor dat het niveau van deze marketeers zichtbaarder is geworden dan ooit.

Aanstormende digitale talenten moesten tot nu toe gezocht worden met een lampje. Bedrijven zaten met hun handen in het haar. Want waar zaten die gasten die voor een grote toegevoegde waarde voor hun bedrijf zouden zorgen? “Bedrijven steken veel geld en energie in de werving maar vangen niet zelden bot. Wij hebben met Qualifiers een platform ontwikkeld waar de young digital marketeers wél bereikbaar zijn” legt Robin van den Bergh, online marketeer bij Sqillzer uit.

Online kennis
De young digital marketeers zijn uitvoerig getest op online kennis, inzicht en toepassingsvaardigheden. Van den Bergh: “Dat betekent effectief, efficiënt en kostenbesparend werven.” Hij vindt het een goede ontwikkeling dat meer en meer young professionals gebruik maken van dit, door de markt aangeboden toetsmoment.

De online marketing test heeft Qualifiers samen ontwikkeld met NIMA, Google, Microsoft, Frankwatching en nog acht grote digitale namen. “De uitslag biedt helder inzicht in de online kennis en vaardigheden van studenten en young professionals” weet Van den Bergh.

Kijk voor meer informatie op www.sqillzer.nl/qualifiers

Foto: Roman Boed (cc)