Industry Wire

Geplaatst door Ziggo

Ziggo Zakelijk lanceert nieuwe campagne: ‘Dat werkt lekker door’

Utrecht, 21 mei 2024 – Vandaag lanceert Ziggo Zakelijk haar nieuwe campagne ‘Dat werkt lekker door’. De campagne laat zien dat ondernemers zich met Zakelijk Internet Xtra van Ziggo geen zorgen hoeven te maken over hun internetverbinding wanneer ze aan het werk zijn. Ondernemers kunnen zorgeloos en succesvol ondernemen.  

Centraal in deze campagne, ontwikkeld door creatief bureau Ogilvy Amsterdam, staat een video waarin een ondernemer duidelijk lekker in haar flow zit. Alles om haar heen werkt voor haar, via het internet, waardoor zij haar werk naar een hoger niveau kan tillen en zichtbaar geniet. De video laat zien hoe de bestellingen binnenkomen. De printer waar deze uitrollen creëert het ritme voor haar dans van succes.

Met deze campagne benadrukt Ziggo Zakelijk dat zij begrijpt hoe belangrijk het internet is voor ondernemers en dat zij er alles aan doet om ervoor te zorgen dat alles blijft werken. ‘Dat werkt lekker door’ is dan ook niet alleen een slogan, maar een belofte aan alle ondernemers die afhankelijk zijn van hun connectiviteit.

Ziggo Zakelijk biedt verschillende producten en diensten zodat ondernemers nooit offline hoeven te zijn. Denk aan Wifi Back-up (online blijven zelfs als je vaste verbinding een keertje niet werkt) of SmartWifi (overal op kantoor de perfecte wifi) leveren veel gemak zonder dat daar extra kosten bij komen. Kom je als ondernemer tóch voor uitdagingen te staan bieden de Business Crew experts persoonlijke begeleiding om hen zo snel mogelijk op weg te helpen. Ondernemers krijgen één eigen expert toegewezen die hen helpt totdat hun vraag of probleem is opgelost. Op die manier blijf je altijd in de mood om te doen waar jij goed in bent: ondernemen!

Tolga Büyükdoganay, Chief Creative Officer bij Ogilvy Amsterdam, legt uit: “Wanneer je geconcentreerd aan het werk bent, kom je in een bepaalde flow. In deze staat kun je langdurig werken zonder moe te worden. Natuurlijk wil je als ondernemer in de flow zijn en ook dat je internet naadloos met je meewerkt. Deze campagne benadrukt dat ondernemers en internet perfect samenwerken als je Zakelijk Internet Xtra van Ziggo gebruikt.”

“Wij begrijpen als geen ander hoe digitalisering en internet het ondernemen hebben veranderd: ze zijn niet meer weg te denken, voor welke onderneming dan ook. Perfect zakelijk internet gaat veel verder dan alleen maar de techniek. Met onze proposities en met deze campagne laten we zien hoe wij de passie en het plezier van een ondernemer ondersteunen en hoe wij als Ziggo Zakelijk verder gaan dan onze concurrenten in het verbinden van ondernemers en hun klanten. Zo vullen wij onze belofte in om altijd onbezorgd en met passie te kunnen blijven ondernemen”, aldus Martijn van Lieshout, marketing directeur Ziggo Zakelijk.

De campagne is vanaf vandaag tot en met zondag 14 juli te vinden op YouTube, social kanalen, Ziggo TV (kanaal 13), de led-schermen van de Ziggo Dome en Hoog Catharijne én op radio.

Credits 
Creatief bureau: Ogilvy Amsterdam

Tolga Büyükdoganay, Chief Creative Officer

Ben de Kovel, Art Director

Milan Berg, Copy writer

Twan Wiertz, Strategist

Karina Soeter, Traffic Manager

Claire Knight, Business Lead

Juul van Essen, Account Manager

Productie: Holy Fools

David Eilander, Regisseur
Elles Markx, Senior Producer

Daan Bukman, DOP
Farah Abdi, Opnameleider
David Bels, Gaffer
Leon Hendrickx, Fotografie
Julia Oostwegel / Alyssia Lapère, Productie manager
Cees Visser, Foodstyling
Desiree Brands, Production design
Mike Laureys, Grip
Babette van Tielrooij, Wardrobe
Faisa Sontodimedjo, Visagie
Tobias Cornelissen, Editor
De Grot, Online / Grading
Massive Music, Muziek
Public Audio, Sound design

Opdrachtgever: VodafoneZiggo

Martijn van Lieshout, Director B2B Marketing
Isabel Mulders-Baud, Lead SoHo Marketing
Sophie Croonen, Lead Communications
Derya Karatas, Communications Lead
John Wagenmans, Proposition Lead
Sven Fase, Digital Lead
Martijn Tonneijck, Media Lead
Larissa Prent, Producer

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht