Geplaatst door zooplus Nederland b.v.

zooplus.nl tot beste webshop van Nederland gekozen

zooplus.nl heeft op 31 oktober 2019 de ABN AMRO Webshop Award the Netherlands 2019-2020 gewonnen.
Nadat het eerder, in september, al de Webshop Award in de categorie dierenspeciaalzaken in de wacht sleepte, ging het bedrijf er nu tijdens een exclusieve gala avond met de hoofdprijs voor webshops vandoor. En dat in een sterk deelnemersveld met namen als Coolblue, Bol.com, 123inkt.nl en Albelli.

De verkiezingen, een initiatief van Q&A in samenwerking met ABN AMRO zijn de grootste consumentenverkiezingen van Nederland, waarin ruim 219.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeelden.

Fantastische beloning
Managing Director van zooplus Nederland Roberto Damen over het winnen van deze award:
„dat we na het winnen van de Webshop Award in onze eigen categorie ook met de overall award naar huis gingen, is fantastisch! Elke dag is ons team van inmiddels 28 medewerkers keihard aan het werk om onze klanten gelukkig te maken en awards als deze zijn de bevestiging dat we daarin goed bezig zijn“.

Over zooplus:
zooplus is de leidende Europese online retailer voor huisdierbenodigdheden en opgericht in 1999. In 2018 kochten bijna 7 miljoen klanten in 30 landen voer en accessoires voor hun huisdieren, eenvoudig en tegen aantrekkelijke prijzen. Met een omzet van ruim 85 miljoen euro in 2018 is zooplus ook in Nederland de online marktleider.