Geplaatst door Kodak Alaris

Zurich International Life implementeert de high performance scanners van Kodak Alaris om organisatie verder te digitaliseren

Kodak Alaris kondigt vandaag aan dat Zurich International Life, dat deel uitmaakt van de Zurich Insurance Group, tien Kodak i3400-scanners gaat afnemen om de organisatie verder te digitaliseren. De bekroonde i3400-scanners van Kodak Alaris zijn speciaal gebouwd voor een consistente doorvoer en minimale downtime.

Zurich International Life schat dat ze met de inzet van deze scanners 80% kunnen besparen op werklast voor de werknemers. Zurich International Life heeft gekozen voor Kodak Alaris door goede eerdere ervaringen van het IT team En op aanbeveling van IT Partners van het bedrijf. Daarnaast levert Kodak Alaris snelle, betrouwbare service voor maximale efficiënte door middel van de beste Field Engineers. Deze vakkundige service engineers bieden de expertise die nodig is om problemen snel op te lossen, via de telefoon of op locatie.