Deel dit artikel
-

BNR gaat reclamezendtijd weer zelf verkopen

BNR Nieuwsradio en OMS hebben besloten de samenwerking per 1 mei 2016 te beëindigen. BNR gaat de reclamezendtijd weer zelf verkopen.

De afgelopen anderhalf jaar verkocht OMS de reclamezendtijd via mediabureaus voor BNR Nieuwsradio. De samenwerking heeft voor beide partijen niet het beoogde resultaat opgeleverd, zo laat BNR vandaag weten.

De muziekradiostations die OMS vertegenwoordigt bereiken de massa, BNR Nieuwsradio is echter een niche-speler met een hoog selectief bereik. Dat vraagt om een andere marktbenadering.

Volgens Job van Wagensveld, commercieel directeur FD Mediagroep, zijn steeds meer adverteerders op zoek naar een crossmediale inzet van hun campagne. ‘Juist dat kan FD Mediagroep als mediapartner met zijn negen  merken in print, op radio, online en met events bieden. Dit is voor ons doorslaggevend geweest in de beslissing om ook dit deel van de verkoop te herpakken.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond