Deel dit artikel
-

Philips start campagne rond slimme verlichting

Philips Lighting start vandaag een nieuwe merkcampagne om Nederlanders te informeren over de vele mogelijkheden van LED-verlichting.

Grenzen voor het gebruik van licht worden tegenwoordig in snel tempo verlegd en innovaties creëren nieuwe mogelijkheden, aldus het bedrijf.

In de nabije toekomst zullen intelligente verlichtingssystemen zelfdiagnose kunnen doen, aangeven wat voor soort onderhoud nodig is, en wanneer het nodig is. Door integratie van sensoren in de verlichtingsinfrastructuur kan het aantal mogelijkheden nog verder worden uitgebreid.

Verlichting is vandaag de dag een essentieel onderdeel van de openbare ruimte; er zijn wereldwijd bijna meer dan 500 miljoen straatlantaarns geïnstalleerd. Minder dan 1 procent hiervan is aangesloten op het internet of is intelligent. Met de opkomst van big data, het Internet of Things en LED-verlichting verbonden met het internet, kunnen nog veel meer intelligente functionaliteiten in onze verlichting worden gebracht.

De tv-spot Light Beyond Illumination is vanaf aanstaande maandag 3 oktober te zien op verschillende kanalen als NPO1, RTL4, Eurosport, FOX, RTL7 en NET5. Tevens wordt maandag begonnen met een campagne op sociale media (Twitter, Facebook, LinkedIn) en gaat de website ‘Light Beyond Illumintion’ live.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond