Deel dit artikel
-

Rabobank begint ‘internetoffensief’ in Duitsland

Vandaag begint Rabobank op de Duitse televisie zijn reclameoffensief om zijn digitale spaarvarken onder de aandacht van consumenten te brengen. Kaas, klompen en blonde scheidingen staan centraal in de commercial.

Drie weken geleden maakte Rabobank bekend dat het zijn internetbank RaboDirect ook in Duitsland op de consumentenmarkt brengt. Sinds dat moment staan de deuren al open, maar het grote publiek moet in de komende weken bekend worden gemaakt met ‘de Hollandse bank’.

Een humoristische clip moet het serieuze, Nederlandse karakter van de bank voor het voetlicht brengen. “Denk niet aan al die onzin, denk aan je geld”, klinkt de pay-off.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

De inzet van massamedia is de volgende stap in het reclameoffensief. Sinds zijn lokale opening bekleedt de bank al hoge (betaalde) posities in Googles zoekresultaten voor wie zoekt op termen die met thuisbankieren zijn verbonden.

RaboDirect was al actief in Australië, België, Ierland, Nieuw-Zeeland en Polen.

Deel dit bericht

1 Reactie

René

Perfecte clip om ons Nederlanders te promoten met sparen

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond