Deel dit artikel
-

Spotzer koopt MKB-specialist paid search

Spotzer Media uit Amsterdam koopt Akesios uit Engeland om MKB’er meer telefonische leads te geven via zoekmachines.

Veel zoekmachinemarketing is erop gericht om verkeer naar websites te loodsen. Akesios heeft er zijn specialisme van gemaakt om die potentiële klanten de telefoon te laten pakken. Voor Skype, Scoot en DTG verzorgt het de Click To Call-programma’s. Die techniek valt nu in handen van de Nederlandse MKB-toeleverancier.

Spotzer maakt niet bekend hoeveel het betaalt voor het acht jaar oude bedrijf.

Het Amsterdamse bedrijf van Andrew Klein bedient naar eigen zeggen 65.000 klanten in zestien landen. De focus ligt op het aanbrengen van klandizie naar lokale ondernemers vanuit zoekmachines, social media, bedrijvengidsen en digitale landkaarten. Het conversiepunt is een bezoek aan de MKB-site of een telefoontje.

Foto: Vladimir Krzalic (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond