Industry Wire

Geplaatst door e-Spirit

e-Spirit introduceert FirstSpirit Content-as-a-Service-oplossing

Amsterdam – e-Spirit, expert in content en customer experience management software, introduceert FirstSpirit CaaS in the Benelux. Deze Content-as-a-Service-oplossing (CaaS) helpt bedrijven bij het afleveren van hun content naar elk gewenst kanaal, applicatie of apparaat voor een snellere time-to-market. Deze nieuwe variant van de FirstSpirit Content Management-oplossing is per direct beschikbaar in Nederland, België en Luxemburg.

De snelle groei en toenemende diversiteit in klantcontactmomenten vraagt om meer flexibiliteit dan met conventionele content management-systemen mogelijk is. De meest recente voorspellingen over de economische impact van de digitale revolutie zijn indrukwekkend. Gartner voorspelt dat er in 2020 meer dan 20 miljard connected ‘things’ in gebruik zijn in allerlei industrieën en dat dit internet of things (IoT) invloed heeft op elke rol binnen een onderneming. McKinsey denkt dat de economische impact van het IoT tussen de 3,9 en 11,1 miljard dollar zal liggen in 2025. Het merendeel van deze diensten en apparaten werkt met een constante en zeer snel groeiende stroom content om te kunnen communiceren met klanten en prospects.

CaaS is een nieuw hoofdstuk in het verhaal van customer experience management. Content wordt via de FirstSpirit CaaS-oplossing dynamisch opgehaald door de front-end van elk soort systeem, applicatie, of ‘ding’ via een universele CaaS REST-API. Zo maken ze altijd gebruik van de meest actuele informatie. Nieuwe touchpoints, kanalen en apparaten kunnen snel worden toegevoegd omdat hiervoor in de content backoffice niets hoeft te worden ontwikkeld. Klanten worden zo niet alleen sneller, maar ook tegen lagere kosten bereikt. Of het nu gaat om IoT smart devices, websites, mobiele apps, digital signage, sociale media, eenvoudige online applicaties, portals of andere software; alle content kan snel en eenvoudig opgehaald en gebruikt worden. Daarmee komen de beperkingen van conventionele content management-systemen te vervallen en zijn organisaties goed uitgerust voor de uitdagingen van snelle digitale transformatie.

“Bedrijven die alleen vertrouwen op traditioneel content management komen er vroeg of laat achter dat ze niet in staat zijn te profiteren van de enorme mogelijkheden die het IoT hen kan bieden. Ze blijken ook niet in staat te zijn de innovaties op het gebied van apps en smart devices bij te houden. Als gevolg daarvan kunnen ze straks de wensen van de steeds verder digitaliserende consument niet meer vervullen”, zegt Matthias Meijer, Regional Sales Manager Benelux van e-Spirit. “Het aantal beschikbare diensten en applicaties dat omzet moet genereren en klanten kunnen benaderen groeit exponentieel, evenals de angst en het risico om sterk opkomende mogelijkheden te missen. Zelfs de snelste en meest flexibele IT- en marketingafdelingen kunnen alleen effectief opereren in dit snel veranderende landschap als ze beschikken over de juiste tools. Dat is precies waarom FirstSpirit CaaS voor hen zo belangrijk is.”

“Elke onderneming wil graag een stukje van de ‘digitale taart’ en focust op het enorme potentieel van deze markt. Daarom moet het een centraal doel zijn de waarde van content te bepalen en die direct of indirect te gelde te maken. FirstSpirit CaaS is precies voor dit doel ontwikkeld. CaaS maakt het eenvoudig beheren van content mogelijk voor alle touchpoints – niet alleen websites – naast traditionele web content management-systemen, die ook in de toekomst nog ingezet zullen worden”, besluit Meijer.

Kijk voor meer informatie en use cases over CaaS op www.e-Spirit.com/caas.

———

Over e-Spirit
e-Spirit ondersteunt bedrijven in het ontsluiten van de waarde van hun digitale content en transformeert de manier waarop ze communiceren met klanten en werknemers. Het product FirstSpirit integreert alle systemen, applicaties, data en content die nodig is voor het ontwikkelen van nieuwe klantervaringen in een centrale content experience hub. Het biedt bedrijven de infrastructuur voor het beschikbaar stellen van grote hoeveelheden (gepersonaliseerde) content voor een groot aantal kanalen en touchpoints tijdens de customer journey waardoor klanten wereldwijd systematisch worden bereikt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht