Babette Bakker versterkt digitaal profiel Mediaxplain*

Het onafhankelijke, strategische marketing- en mediabureau Mediaxplain* mag een nieuw gezicht toevoegen aan het team. Met haar brede kennis en ervaring op online marketinggebied, gaat Babette Bakker per oktober aan de slag als Digital Media Consultant.
Babette deed voor haar overstap naar Mediaxplain* onder meer ervaring op als senior online mediamanager bij Outfittery, waar zij verantwoordelijk was voor de online marketing van de acht landen waar het bedrijf actief is. Ook was zij meerdere jaren actief als Digital Media Planner bij Abovo Media. Bij Mediaxplain* legt Babette zich toe op het adviseren van opdrachtgevers op onder meer SEM, display, digital native en online videogebruik in communicatie. Zij gaat aan de slag voor opdrachtgevers als KWF, LG en BBC First.
Babette Bakker: “Na mijn specialisatie in de uitvoering van digitale communicatievormen, is deze stap richting een helikopterview over de marketinginzet een logische. Met mijn ervaring ben ik er van overtuigd de merken en organisaties waar ik voor mag gaan werken verder digitaal te laten professionaliseren. En werken bij een bureau dat de AMMA voor beste bureau heeft gewonnen… wie wil dat nou niet?”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.