Simyo introduceert nieuw merkthema en een nieuw klantenservicekanaal

Sim Only provider Simyo introduceert een nieuwe merkthema: Jij blij, Wij blij. Hiermee maakt de provider per direct databundels groter en verlaagt het ook direct de prijs. Ook introduceert het een nieuw klantenservicekanaal: live chat.
Simyo heeft begin december een herpositionering gedaan met als nieuwe merkthema: ‘Jij blij, Wij blij’. Het nieuwe merkthema is bedacht door Kokoro Amsterdam. Bij Simyo zit de drive om klanten blij te maken in elke medewerker. Het hele team zit bijvoorbeeld in één ruimte, dus ook de klantenservice. Hierdoor weet iedereen bij Simyo heel goed wat er speelt bij klanten en kan iedereen hier snel op inspelen.
Zo gaven klantenservicemedewerkers aan dat ze veel feedback kregen van Simyo-klanten dat ze grotere databundels willen hebben voor een lagere prijs. Nederlanders gebruiken steeds meer data en met de nieuwe internetbundel van 8000 MB kunnen alle Simyo-klanten nu genoeg data krijgen voor hun smartphone.
Mischa Oudolf, Brandmanager bij Simyo, over het nieuwe thema en de nieuwe bundels: “Bij alle beslissingen die we nemen is de belangrijkste vraag: ‘Wordt de klant hier blij van?’ Daarom communiceren we vanaf vandaag ons nieuwe thema ‘Jij blij, wij blij’. Het bewijs voor deze belofte leveren we meteen door grotere databundels te introduceren voor een lagere prijs. Live chat moet het voor onze klanten nóg makkelijker én sneller maken om onze klantenservice te bereiken. Hier worden onze klanten ontzettend blij van en wij natuurlijk ook!”
De nieuwe 8000 MB-internetbundel kost 17 euro per maand bij een Sim Only abonnement. Sluit een klant een jaarcontract af, dan kost de bundel slechts 16 euro per maand. Simyo verlaagt ook de prijzen van de 4000 MB-bundel naar 13 euro per maand en de 2000 MB-bundel naar 10 euro per maand. De prijs voor de bundel met 1000 MB blijft ongewijzigd. De onbeperkte belbundel is ook per direct in prijs verlaagd naar 12 euro per maand. Huidige klanten kunnen via Mijn Simyo de nieuwe tarieven zelf activeren en zullen hiervan via de mail op de hoogte gebracht worden. Met Simyo bellen en internetten onze klanten via het betrouwbare mobiele netwerk van KPN.
Naast grotere bundels en lagere prijzen introduceert Simyo ook een nieuw klantenservicekanaal voor zijn klanten. Klanten kunnen per vandaag live chatten met een medewerker via de klantenservicepagina van Simyo. Hiermee worden ze nóg sneller geholpen door onze klantenservice.
Eind oktober introduceerde Simyo samen met KPN al Simyo Compleet. Compleet is ook ontstaan dankzij suggesties van Simyo-klanten. Eerder dit jaar maakte Simyo 4G gratis voor alle klanten. Onze klanten komen veelvuldig met nieuwe ideeën om de service van Simyo nog verder te verbeteren. Daarom is het ook onze doelstelling om in 2017 een Net Promotor Score (NPS) van +50 te behalen. Sinds 2014 scoort Simyo al consequent de hoogste NPS-score van de telecommarkt. In de laatste meting van november 2017 is de NPS-score voor Simyo op +36 uitgekomen.
Meer informatie over de nieuwe bundels van Simyo is terug te vinden op de website van Simyo .
Over Simyo
Simyo is een Sim Only provider die het netwerk van KPN gebruikt. In de afgelopen vier jaar kwam Simyo 12 keer op rij als beste uit de test bij de Mobiele Provider Monitor van de Consumentenbond. Daarnaast heeft Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gewonnen. In 2017 is Simyo door SAMR ook verkozen tot het Klantvriendelijkste telecombedrijf van Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.