a friend of mine aan de slag voor Roosvicee, Karvan Cevitam en Honig

Kraft Heinz heeft a friend of mine (part of Dept) gekozen als creatief bureau dat voor de drie eigen merken Roosvicee, Karvan Cevitam en Honig verantwoordelijk zal zijn voor de volledige realisatie van diverse digitale campagnes. Het eerste werk zal in januari 2018 te zien zijn.
Heinz staat voor lekkere, kwalitatieve en pure producten. Naast de eigen producten vallen ook bekende merknamen onder hen, waaronder Roosvicee, Karvan Cevitam en Honig.
‘Erg gaaf dat we mogen samenwerken met merken als Honig, Karvan Cevitam en Roosvicee. Wij als a friend of mine zijn trots dat wij samen met hen stappen kunnen ondernemen in het digitale vak.’
A friend of mine is onderdeel van Dept – een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit kantoren in Europa en de US combineren 600 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in de industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en het leven makkelijker maakt.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.