Fashionchick: Your daily look vanaf april 2018 op TLC

Hoofddorp, 26 maart 2018. Na het overweldigende succes van vier seizoenen ‘Fashionchick: Elke dag een look’ komt Fashionchick opnieuw met een tv-programma dat influencers en online shopping op een unieke manier samenbrengt. In Your daily look op TLC toont Fashionchick’s hoofdredacteur Kristel Kwast samen met bekende Nederlandse influencers dagelijks in één minuut de laatste trends en musthaves.
Van maandag t/m vrijdag wordt er meerdere keren per dag een nieuwe look getoond op TLC, zodat de Nederlandse vrouw voortaan geïnspireerd voor haar kledingkast kan staan. Net als in Elke dag een look worden de outfits gedragen door bekende influencers en zijn alle looks direct te shoppen op Fashionchick.
Een vernieuwd format
De rol van de influencers krijgt in Your daily look een diepere laag. Zo fungeren zij niet alleen als model maar komen zij ook iedere aflevering aan het woord, waardoor het programma een uniek podium biedt voor iedere influencer en haar stijl. Daarnaast ligt de focus, nog meer dan voorheen, op de outfit en bijbehorende stylingtips. Het vernieuwde format biedt, mede door de aparte YouTube versie van iedere aflevering, meer mogelijkheden voor de klant en zorgt daarmee voor een groter online bereik en een optimale crossmediale exposure.
Kristel Kwast als nieuw gezicht van modeplatform Fashionchick
Ellen Snijder, founder van Fashionchick en hét gezicht van het populaire platform, is een nieuw avontuur aangegaan en heeft het stokje vol vertrouwen overgegeven aan de huidige hoofdredacteur Kristel Kwast. Dat zij een perfecte match is met het merk was al snel duidelijk; Kwast begon als redacteur en maakte in korte tijd de sprong naar hoofdredacteur. Daarnaast presenteerde zij de YouTube serie ‘Fashionchick Bodytypes’ en is zij precies wat de Fashionchick vrouw aanspreekt. Kristel zal dit voorjaar als presentatrice en stylist te zien zijn in Your daily look. Kwast: ‘Ik ben ontzettend trots en blij met mijn nieuwe rol binnen Fashionchick. Ik voel me ongelooflijk vereerd dat Fashionchick en TLC mij de kans geven om – samen met de rest van het team – van Your daily look een groot succes te maken!’
foto credits: Melissa Kanters
Fashionchick & TLC: een cross media powerhouse
Tijdens de zoektocht naar een geschikte zender voor het nieuwe programma voelde TLC al snel als de perfecte match. Kwast: ‘TLC is de grootste vrouwenzender ter wereld en brengt unieke, verrassende en bijzondere programma’s. Daar komt nog eens bij dat de doelgroepen van Fashionchick en TLC naadloos op elkaar aansluiten. Een ideale plek voor Your daily look om de Nederlandse vrouw op dagelijkse basis te inspireren!’. Ook TLC is enthousiast over de samenwerking. ‘Met de samenwerking vergroten we ons digitale bereik en bieden we onze kijkers nieuwe content en inspiratie in de vorm van tips & tricks. De ideale match dus!’, aldus Vanessa Vermeulen, marketing manager TLC.
Fashionchick: Your daily look is vanaf 16 april 2018 van maandag t/m vrijdag rond 20.00 uur te zien op TLC en zal meerdere keren per dag worden herhaald.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.